Followers Remaja Purba

Friday, November 29, 2013

Dataran berhadapan Setia City Convention Centre (SCC), Setia Alam


  • Setiap hari aku buat lintas hormat depan Setia City Convention Centre tapi belum pernah sekalipun aku gedik santai kat situ waktu malam..
  • Orang lain dah pernah sampai macam dak Ziyyad tapi aku baru je bawak dak Nuha minggu lepas..
  • Kalau dak Ziyyad pergi siang, dak Nuha pergi waktu malam..

Dari arah belakang Setia City Mall..


Setia City Convention Centre
Di sini majlis Zain + Rozita Che Wan pada bulan Disember nanti..


dak Nuha sikitpun tak hairan dengan lampu tu tapi aku je yang beria nak ambil gambar bagai..


Lepas bebas taknak berdukung dah dia..






Pemandangan kat situ biasa je tapi sebab nak gedik santai.. tu yang aku tinggalkan jejak..


Pandangan hadapan Setia City Convention Centre (SCCC), Setia Alam


Ok.. masa untuk balik..




psstt: Tak sabarnya nak ambil dak Kakak, dak Adik dengan dak Nuha petang ni kat rumah atok..




10 comments:

  1. Seronoklah Nuha dapat bebas berlarian di situ.. cantiklah tempatnya nampak santai.

    ReplyDelete
  2. amboii dia dah dpt kaki terus takkmo dukung :)

    ReplyDelete
  3. eh camana pcl tak singgah gedik santai lg kat SCC nih.., teringin gak.

    ReplyDelete
  4. kalau kat penang, macam ala-ala padang kota lama la ni..

    ReplyDelete
  5. Macam kat Dahtaran Pahlawan, Melaka.

    ReplyDelete
  6. Best la Nuha tu...bebas ye tak..!
    Ada apa kat sini..? Tmpt santai2 ke.?

    ReplyDelete
  7. sib baik dak nuha nak jugak balik tuh...hehe

    ReplyDelete
  8. kampung nya la saya. tak tahu pulak kewujudan tempat itu. hahaha

    ReplyDelete
  9. Seronoknya nuha dapat jln2 bebas mcm tu...

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...