Followers Remaja Purba

Tuesday, August 6, 2013

Selamat Hari Raya Aidilfitri



  • Aidifitri semakin menghampiri..
  • Bahang kemeriahan memang tak dinafikan..
  • Sana sini tengah ralit siapkan kerja-kerja terakhir sebelum cuti panjang..
  • Cuti raya pun dah diluluskan.. mohon bagai nak rak seminggu.. tapi minggu depan dah kerja balik..
  • Orang lain dah nak habis cuti rehat.. aku baru terkial-kial nak guna kelayakan cuti untuk tahun ni.. untunglahhh..
  • Perancangan cuti dah ada dan keputusan telah dibuat..
  • Cuma dari segi persediaan nak balik kampung belum dibuat.. tengok calendar.. eemm.. banyak masa lagi..
  • Esok pasti semua tempat yang menjadi tumpuan ramai akan dipenuhi.. aku pun akan turut sama menyesakkan lagi keadaan..


  • Apa-apapun..
  • Moga Aidilfitri kali ini lebih bermakna dari yang sebelum ni..
  • Moga kita semua selamat pulang berhari raya di kampung halaman..
  • Pada mereka yang cuti dibekukan.. terima kasih di atas pengorbanan anda demi keselamatan dan kesejahteraan negara..




psstt:Walaupun nampak tak bersedia tapi hakikatnya tak sabar nak balik kampung.. oooo.. balik kampung.. oooo.. balik kampung..


24 comments:

Nurzakiah Hanum said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Asyifa Mustaffa said...

Selamat hari raya aidilfitri...:-)

Knor said...

bahang raya..mcm panas bunyinya..

maaf zahir batin, minal 'aideen wal-faezin, kullu 'Amin wa antum bi Khair..

azieazah said...

Tiada kata secantik bahasa,
Tiada kad seindah Kad Raya,
Andai tersalah tingkah dan kata,
Marilah bermaafan sesama kita.

SELAMAT HARI RAYA,
Maaf Zahir Batin.
Ikhlas penuh kasih, Kak Azie

BUNDA a.k.a KN said...

salam aidil fitri dari bunda...

ZazaMyMoon said...

Selamat Hari Raya..
Take care ;)

Mohd Lokman Bin Ramli said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri

ummuaidan said...

selamat hari raya aidilfitri.
semoga seronok semuanya braya dikampung nanti yer..maaf zahir batin

Khai♥Rin : anies said...

salam lebaran..hati2 d jln raya ye

Amanda Suria said...

Selamat hari raya aidilfitri. ..maaf zahir dan batin....

amirah said...

selamat hari raya ai..maaf kalo ada terkasar bahasa..

ummiross said...

Salam aidilfitri..
Selamat hari raya, maaf zahir batin ye.

pena rozie said...

Selamat hari raya....

QueeN TerataI said...

syokla ada kampung... ehehe selamat hari raya maaf zahir batin ye kak ai... jemput dtg rumah nnt

mama_ka0ri said...

Selamat hari raya utk ai sekeluarga..

moga raya kali ni lebih bermakna dan meriah..:)

Masya said...

selamat hari raya maaf zahir & batn... hati2 blk kg..

Tinta Lana said...

Salam.

Eid Mubarak buat akak skeluarga..nnti amek gambar dak nuha lebih2 skit,hehehe.

Take care..balik kmpg nnti..ingatlah orang tersyg..dan blog tersayang,ekeke

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

selamat hari raya.. :D

Acik Erna said...

Acik dah tak merasa kemeriahan balik kampung

boni kacak said...

selamat hari raya aidilfitri. maaf zahir dan batin bro :)

Dzureen Darwis said...

Selamat Hari Raya :)

Lelaki said...

salam aidilfitri

Riedaffya ibrahim said...

selamat ari raya..maaf zahir dan batin..

pha is said...

selamat hari raya...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...