Followers Remaja Purba

Tuesday, August 6, 2013

Selamat Hari Raya Aidilfitri



  • Aidifitri semakin menghampiri..
  • Bahang kemeriahan memang tak dinafikan..
  • Sana sini tengah ralit siapkan kerja-kerja terakhir sebelum cuti panjang..
  • Cuti raya pun dah diluluskan.. mohon bagai nak rak seminggu.. tapi minggu depan dah kerja balik..
  • Orang lain dah nak habis cuti rehat.. aku baru terkial-kial nak guna kelayakan cuti untuk tahun ni.. untunglahhh..
  • Perancangan cuti dah ada dan keputusan telah dibuat..
  • Cuma dari segi persediaan nak balik kampung belum dibuat.. tengok calendar.. eemm.. banyak masa lagi..
  • Esok pasti semua tempat yang menjadi tumpuan ramai akan dipenuhi.. aku pun akan turut sama menyesakkan lagi keadaan..


  • Apa-apapun..
  • Moga Aidilfitri kali ini lebih bermakna dari yang sebelum ni..
  • Moga kita semua selamat pulang berhari raya di kampung halaman..
  • Pada mereka yang cuti dibekukan.. terima kasih di atas pengorbanan anda demi keselamatan dan kesejahteraan negara..




psstt:Walaupun nampak tak bersedia tapi hakikatnya tak sabar nak balik kampung.. oooo.. balik kampung.. oooo.. balik kampung..


24 comments:

Anum said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri

asyifamustaffa said...

Selamat hari raya aidilfitri...:-)

Kayu Manis said...

bahang raya..mcm panas bunyinya..

maaf zahir batin, minal 'aideen wal-faezin, kullu 'Amin wa antum bi Khair..

azieazah said...

Tiada kata secantik bahasa,
Tiada kad seindah Kad Raya,
Andai tersalah tingkah dan kata,
Marilah bermaafan sesama kita.

SELAMAT HARI RAYA,
Maaf Zahir Batin.
Ikhlas penuh kasih, Kak Azie

Bunda_nora said...

salam aidil fitri dari bunda...

Zaza Abdul Latif said...

Selamat Hari Raya..
Take care ;)

Lokman said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Umm AA said...

selamat hari raya aidilfitri.
semoga seronok semuanya braya dikampung nanti yer..maaf zahir batin

dear anies said...

salam lebaran..hati2 d jln raya ye

Suria Amanda said...

Selamat hari raya aidilfitri. ..maaf zahir dan batin....

amirah said...

selamat hari raya ai..maaf kalo ada terkasar bahasa..

ummiross said...

Salam aidilfitri..
Selamat hari raya, maaf zahir batin ye.

pena rozie said...

Selamat hari raya....

Unknown said...

syokla ada kampung... ehehe selamat hari raya maaf zahir batin ye kak ai... jemput dtg rumah nnt

Unknown said...

Selamat hari raya utk ai sekeluarga..

moga raya kali ni lebih bermakna dan meriah..:)

Masya said...

selamat hari raya maaf zahir & batn... hati2 blk kg..

Tinta Lana said...

Salam.

Eid Mubarak buat akak skeluarga..nnti amek gambar dak nuha lebih2 skit,hehehe.

Take care..balik kmpg nnti..ingatlah orang tersyg..dan blog tersayang,ekeke

Mizz Aiza said...

selamat hari raya.. :D

Acik Erna said...

Acik dah tak merasa kemeriahan balik kampung

boni kacak said...

selamat hari raya aidilfitri. maaf zahir dan batin bro :)

Dzureen Darwis said...

Selamat Hari Raya :)

Lelaki said...

salam aidilfitri

Unknown said...

selamat ari raya..maaf zahir dan batin..

Pha Is said...

selamat hari raya...

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...