Followers Remaja Purba

Tuesday, August 27, 2013

Dilap-lap.. disapu-sapu ke muka




Diketuk-ketuk lantai tu dengan pistol..
Landai dah basah.. ditepuk-tepuk dengan tangan..


Dilap-lap.. disapu-sapu ke muka..


Selagi tak tegur.. selagi tu dia buat..
Bila ditegur, dia punya nangis macam kena pukul..
Ada je akal dia..




psstt: Rasa bahagia bila anak-anak membesar depan mata..




17 comments:

Tinta Lana said...

Salam.

hehehe, mcmtu pun bleh ya.. ^_^

Akak join la skali main lap2,hahaha

Aziela said...

Dia tengah explore. Bila dah bagi rasa, kenalah tegur. Perbuatan tu salah. Melalak macam kena pukul tu yang buat lemah sikit tu kan..hehehehehehe. Sajer dia nak manja dengan maknya tu...hahahahhaa

Rai Ourkizuna said...

hahaha..comelnya dak nuha ni..

NM03 said...

qausar suker isap ujung pistol tu kooo... aku tgk dia ralit je, sekali aku try sedut.. mmg kuar air ko... dah anak aku minum air paip. hahahaha

Khai♥Rin : anies said...

apa2 pn ttp comel ;-)

:: Mrs.Eady :: said...

Budak comel yg bijak :)

Asyifa Mustaffa said...

dia tgh berkreativiti tu...nak tau apa rasa dan hasilnya...hahaha...tp dia tetap comey !

Qashmere said...

Lap apa tu ... bedak jatuh eh...

Acik Erna said...

betul tu memang rasa bahagia..apa pun yang anak2 lakukan nanti..akan jadi kenangan manis

eMMe said...

hahaha.. mcm2 hal anak2 kan... sabar je la....

Munnafendy said...

hahaha comeyy main pistol air ye cygggg..

btul kak, dh jadik mak ni mmg perasaan sayu syahdu semua ada bila tgk anak mbesar..huhu

nuratiza bariah said...

hahaha.. nuha nk basuh muka tu.. !!

Lelaki said...

letak dlm peti ais ..kejap je ok la tu.

gadisBunga™ said...

petua awet muda tuuu...heheheh

Daddy Ziyyad said...

tu la petua kulit muka licin berseri seri...hahahaha

pha is said...

ragam anak2.. hmm.. mcm mna la ank2 pha is nnti.. hehehe

Ujang9897 said...

bagus budak gini..=)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...