Followers Remaja Purba

Friday, August 23, 2013

Nuha tak rindu ibu ke..?


  • Dah 5 hari dak Nuha takde kat rumah..
  • Sunyi je rumah..
  • Dak Adik pun dah bosan tak dapat nak sakat dak Nuha..
  • Dak Kakak dan menanya bila Nuha nak balik..
  • Sabar ye Kakak.. Adik..
  • Hari ni ibu amik Nuha ye..
  • Ibu pun dah rindu sangat-sangat dah ni..
  • Tak sabar nak cium peluk gomol dia..



psstt: Jangan kata aku.. nenek sedara kat umah aku pun sama..

last psstt: Pada yang tak tahu.. sepanjang minggu ni dak Nuha kat rumah nenek a.k.a pengasuh lama dia..



20 comments:

Nurzakiah Hanum said...

salam jumaat yang indah
singgah sini kejap..

JunAina said...

Bila kurang seorang tu memang ada je yang tak kena, akak ni simpan ja rindu kat anak perempuan ann seorang tu...:(

eMMe said...

mmg nenek dia jaga ke dear?

ummuaidan said...

oh dak nuha takder kat umah yer...mmg kalau pisah lama2 gitu jd rendu gilerr...

Rai Ourkizuna said...

aduhh.. lamanya 5 hari tu kak.. tapi datang nanti bawak tau dak nuha..

mama_ka0ri said...

siannya sampai 5 hari..mmg rindu tahap gaban la..:)

amirah said...

sure rindu gila2 ngan dak nuha ni,..

mama3heroo said...

salam jumaat,mst rindu kan

Qashmere said...

Kalau takde anak memang sunyi. Kalau ada nak melayan kerenah dia pulak. Win win situation je haha

Munnafendy said...

alahai mesti la rindu gila.bleh bygkan...baru bpisah 8jam kat nursery pn dh mggedik nak balik cepat..hehe

Knor said...

sunyi ye..kalau ada terhibur..walaupun pening ..

:: Mrs.Eady :: said...

Lama nyer.....

Puan Kutu said...

nuha plaing kecil mest la rindu klu takde..bagus pulak nak dia ye tinggal lelama dengan pengasuhnya tu..agaknya dh biasa dr baby lg kot

ummiross said...

mesti rindu sangat kan, ummi anak2 dah besar pun, kalau pegi jauh2 pun masih rindu, hehe..

norhidana miswan said...

apasal lama bebeno kak dak nuha kt sana... kalu dana sehari pun dh teringat2 kak

hana hadi said...

dah selalu bersama2. tiba2 berjauhan.huhu rasa lain je

Tinta Lana said...

Hampir seminggu tu kak,huhu.

Akak memang saja tinggalkan lah ya..tak meragam plak dia?

pha is said...

sampai 5 hari.. lama tu..

izzah said...

sian kakak rindu kt adik...xpe, rindu2 an ni lagi mengikatkan kasih sayang...baru la terasa penghargaan...=)

MulutPayau said...

lama jugak tu...pasti rindu tu dah mnggebu2....

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...