Followers Remaja Purba

Friday, August 2, 2013

Jumaat Terakhir di bulan Ramadhan..



  • Ramadhan semakin menghampiri ke penghujung..
  • Sepanjang Ramadhan kali ni.. hanya beberapa kali dak Nuha tak turut sama bersahur..


Anak patung ni dari zaman dak Kakak lagi..



Korang tengok geram.. aku yang hadap hari-hari lagilah geram dengan dia ni..





PAGI tadi..
Sejak usia mencecah remaja purba ni.. 
Tekak dah tak boleh gedik manja lagi taknak terima susu..
Kenalah hargai diri sendiri..





psstt: Moga rakan-rakan yang mengalami musibah ketika bulan Ramadhan kuat dan tabah dalam mengharungi dugaan dariNYA..




12 comments:

Invisible Me said...

Kurang dewasa lagilah sy sebab nak minum susu memang idoklah langsung. Hehe.

Kakzakie said...

Geram-geam depan mata dapat pegang, cium, peluk kuat-kuat... kakak ni tengok sambil senyum jadilah...

the malay male said...

bila dah ada baby ni baru la dapat menikmati pipi gebu budak kecik...huhu

Kesuma Angsana said...

hehehe gream dgn anak sendiri yer

Daddy Ziyyad said...

Remaja purba kena rajin makan pil calcium jugak tau...:)

m.u.l.a.n said...

kejap je ramadhan kan...

pha is said...

rajinnya dia bangun sahur...

Katak Comel said...

terasa bru smlm je kn 1 ramadhan..byk lg pahala yg blm terkejar nie..
huhu

Dzureen Darwis said...

Wah bestnya dapat tengok telatah budak2 pagi2 time sahur, tak lah ngantuk sangat sahur hehe

Ayin Mm said...

warhhh... saya pun kurnag minum susu... kena paksa diri nampaknya :(

Puan Kutu said...

budak2 yg tembam ni memang geram je tengok

PinKy MoMMa said...

dapat pegang tangannya yang padat tu baru rasa puas hatiiii hehehehe...sedap betul tido..best kan jadi bdk2..

ai pun tak suka susu tp kadang2 paksa jg..klu tak, gigi berdarah hahaha..kurang kalsium kekdahnyer

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...