Followers Remaja Purba

Thursday, June 20, 2013

Aku.. eeemm.. tengok lagi..


  • Memandangkan aku tak rasa langsung aiskrim tu, kelmarin aku buat lagi..
  • Perisa Patty Delima..
  • Petang semalam balik kerja dengan harapan dapatlah rasa..
  • eeemmm.. habis.. dak Adik makan paling banyak..
  • Malam tadi aku buat lagi.. kalau sebelum tu satu perisa.. kali ni up sikit ada 2 perisa.. ---> sunquick tropika dan jagung..
  • Pagi tadi..
  • 4 beranak hadap.. ---> Hubby, dak Kakak, dak Adik.. dak Nuha pun join..
  • Aku.. eeemm.. tengok lagi..
  • Tapi..
  • Aku dah sorok sikit  kat dalam peti sejuk tu.. (harap-harap dorang tak perasan).. jadi petang nanti mesti dapat makan.. yeye..



psstt: Rugi pulak tak amik gambar  dorang makan aiskrim pagi tadi.. 





22 comments:

ummuaidan said...

heheh..menjadi rebutan yer eskem m'sia yg sedap tuh..sian maknyer asyik melepas jer yer...

Nurzakiah Hanum said...

hehe
tau2 nanti dah habis

YanaUjang said...

haha adehh nk kecik ati pn x bleh kn sis bkn org len pn yg hadap eskrim tu..awat xpesan awl2 smpn sket tuk mama...haaa :)

Kakzakie said...

Hihi... mula-mula macam itulah tak boleh lama membeku ada saja yg ngap. Tapi lama-lama dah tak lagi ai.

Adik Nuha pun dah pandai makan aiskrim malaysia ye:)

the malay male said...

harap2 ptg nnt dapat makan ye... takut kempunan pulak nnt..hehe

Ujie said...

Eskrim malaysia yg laris...tak sempat nk menjual kalo gini gayanya.

Rai Ourkizuna said...

haha..siap sorok..eh macam sedap bunyinya kak. patty delima tu.. nak cuba buatlah nanti.

amirah said...

uiii sedapnya pepagi lagi dh makan eskrim...

faraherda.razalan said...

Amboi, suke betul anak2 tu. Nak buat gak. Fav sy selalu asam boi atau milo. Ouh!!!

Ayin mm said...

alaaaaaa..... mana gambar...... ni yg berkobar kobar nak buat niii :)

JunAina said...

Tak rajin dah nak buat ais krim bagai tapi kalau kakak balik cuti rajin jugak buat aktiviti dengan dia.

norhidana miswan said...

amboi2 pagi2 dh bedal aiskrim dh... akak bt aiskrim malaysia tuh ke? kene bt banyak2 lah tu kak kalu kejap je dh abis

Mama Vogue said...

Hehehe sian tukang buat tak merasa ye..
Harap2 yg disorok tidak abis lagi nnt..hihihi

BUNDA a.k.a KN said...

salam ukhuwah dan salam kenal dari bunda..

QueeN TerataI said...

rajinnya buat aiskrim... ;)

makchaq said...

Pagi2 dah makan aiskrim.. dahsyat betui..

ummiross said...

Salam kenal..tq ye sudi singgah blog ummi.

Hehe..aiskrim, memang selalu jadi rebutan, memang kena sorok juga, baru dapat merasa.

:: Mrs.Eady :: said...

kijammmm terpaksa byg kan jekkk :D

Dee said...

musim2 panas ni kan sis..mkn eskrem mmg nikmatlah..

PakcikLie PCL said...

campuran yg tak pernah kami rasa..sunquick+jagung. .

Salim Harmanain said...

peti sejuk letak rantai dengan mangga besar kalau gitu hehe

Hidayah said...

Kalau dyh ada dlm umah tu dyh pun tukang ngabih juger hehe..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...