Followers Remaja Purba

Monday, June 10, 2013

Aktiviti anak-anak dihujung minggu..



  • Semalam nak kata aku sibuk tak jugak tapi ada je kerja nak buat.. tapi kalau taknak buat pun boleh.. pastu kena tadah telingalah kena sound-sound manja dengan hubby..
  • Hujung minggu biasalah.. anak-anak lebih nak main dari nak makan..
  • Sudahnya.. petang semalam sambil bersantai di taman, sambil layan sup tulang chef hubby..

 
psstt: Siapa yang nak try, malam minggu je ada jual sup tulang selain CKT..



Dak Nuha tak boleh tak main.. nak-nak pulak ada je yang melayan dia main..



Takmo dipegang pulak tu..


psstt: Seronok tengok anak-anak gembira bermain dengan geng di taman..




20 comments:

Kakcik said...

Amboiiii... bukan main dak Nuha, ya. Sekejap je dah besar dan cerdik. :)

Nurzakiah Hanum said...

ala comelnya dia

NM03 said...

hei dak nuha cumeyyyy... lama tk tgk kamu

Kakzakie said...

Dak Nuha ni ada aura buat org geram siapa pun suka nak layan dia. Kakak tengok gambar pun dah suka:)

Acik Erna said...

assalam aizamia..tak tahannya tengok dak nuha..rasa nak pi tangkap dan dokong dia.

Acik Erna said...

assalam aizamia..tak tahannya tengok dak nuha..rasa nak pi tangkap dan dokong dia.

amirah said...

budak2 suka main kat outdoor camni..seronok dorang dapat berlari2 kan

norhidana miswan said...

bestnyer layan bdk2 main kt tmn permainan kak, amboi2 dak nuha eksen yek duk sorang2....

sedapnyer sup tulang tuh

ummuaidan said...

Salam aiza..
sedap makan sup tulang kat taman sambil layan anak2 kan..:)

JunAina said...

Dulu masak anak2 kecik sellau jugak bawak dia orang pergi taman tapi sekarang ni masing dah buat hal sendiri sebab kononnya macam besarlah sangat...

Daddy Ziyyad said...

perghhh..ada jual sup daging sekali la....sup gearbox ada?

Cikda said...

sedapnya sup tulang tuh... meleleh air liur cikda tau.. :)

si tenit nuha ni memang geram tgk tau.. :)

Rai Ourkizuna said...

sup husband kak aiza memang terbaik!!

faraherda.razalan said...

Cptnye ms berlalu. Dah besar dak nuha. Adeh...

Cik Puan Fadli said...

sodapnyo sup tulang..pebret den tu...

anitadiana said...

sedapnya sup tulang...ambai dah nuha dah besar...bukan main lagi ya...gerammmmm tengok....tak jatuh ke..mamanya..

Ayin mm said...

comelnyer nuha...... muahhhh sup tulang Nampak sedappp teringin nak rasa

pha is said...

untung la, ada en. suami yg rajin masak.. hehehe

makchaq said...

Permintaan minggu akan datang.. sop tulang, CKT, Sate...

Sedapnya... hirup2 sop....

Kami tetap akan datang..

Tinta Lana said...

Salam.

Nuha ni..yang buat saya geram, mukanya bulat sangat,hahahah

Saya dtg malam2 camni, ad pla gmbr sup tulang..lapar balik jadinya.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...