Followers Remaja Purba

Thursday, February 29, 2024

2024 - Tahun Lompat dan Vivo Y100 Purple Leather


29 Febuari 2024 - Khamis

Uniknya tahun ini, bulan Februari mempunyai 29 hari dan ini berlaku pada setiap empat tahun sekali. 

Today's Doodle in Google Search

LEAP DAY 2024

TAHUN LOMPAT 2024


Tahun Lompat 2024, turut menyaksikan lompatan jarak jauh jenama Vivo Y78 5G terus ke Y100 5G. Dengan warna temanya ungu menarik perhatian dak Kakak untuk membelinya. Sumber kewangan? Mana lagi.. ibu duit dialah 😆

Bertambah unik bila vivo Y100 ini bertukar tangan selepas dibuat pembelian. Alhamdulillah, rezeki buat dak Kakak. Lama dia menunggu nak dapatkan telefon bimbit yang baru. Walau bukan jenama yang dia inginkan tapi tetap puas hati sebab jenama ini pun antara yang baru dalam pasaran. Staff Vivo cawangan di sini bagitahu model ini baru keluar 24 Februari 2024. 'Keluar dari kotak, display atas meja'.

vivo Y100
Purple Leather
Spesifikasi lebih lanjut boleh lihat di SINI..


Vivo Y100 5G
Rekaan yang agak berbeza dengan bingkai badan yang diratakan dan skrin tidak lagi melengkung. Cip terbaharu 4 Gen 2 digunakan dan pengecas lebih laju. Paling dak Kakak suka memorinya besar iaitu 256GB. Telefon bimbit sebelum ini tidak lagi mampu menampung ruang simpanan yang banyak, hanya 64GB. Seiring dengan masa dan keperluan dak Kakak, kami belikan yang baru.

Selain dari itu..?
Vivo Malaysia sedang mengadakan pertandingan di Facebook yang menyediakan hadiah istimewa. Hanya cari Vivo Y100 Purple Leather di Google dan kongsikan tangkap layar serta tanda pagar (#) berkaitan di komen Facebook Vivo Malaysia. Maklumat lanjut boleh didapati di SINI..


SELAMAT HARI LAHIR buat:
Mereka yang lahir pada 29 Februari..
🎊🎉🎊
Happy Birthday to You.. 29022024


#RemajaPurba: Alhamdulillah.. lega.

1 comment:

  1. Wah, yang punya hari lahir 29 Februari spesial sekali, ulang tahunnya lompat jauh... umurnya awet muda.. :D

    Salam kenal dari Indonesia, ijin saya follow blognya

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...