Followers Remaja Purba

Monday, December 5, 2022

Jari tengah kau sakit ek?


Dalam berhati-hati, tetap ada sesuatu yang terjadi.

Kisah pagi tadi:
Aku potong mamat ni yang menunggang motor besar tanpa bagi signal. Waktu ni memang aku nampak kau bawa slowwwwwww je.

Ok.. Memang salah aku.. Aku akuinya.
Setakat kau 'rem' motor kau sebelah aku, takdak hal lagi tapi kau tunjuk jari tengah..?! 'Kau dah kenapa bang, jari tengah kau sakit ek sebab tekan brek?' 🤔 Bukan aku tiba² terus menyelit depan kau, kau pun pandu slowwwwwww je macam ada awek peluk ketat kat belakang kau, bukannya kau brek mengejut sebab elak kereta aku pun.. 😎 Aku pun nampak kau cuma tak bagi lampu signal.

Apa² pun, tetap salah aku.. Adan uke aku.. 🤣

#RemajaPurba: ...

No comments:

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...