Followers Remaja Purba

Saturday, December 17, 2022

Pertandingan Menulis Skrip Komik


Baru nak simpan sini sebagai kenangan.

Dua minggu sebelum cuti sekolah, dalam pertandingan menulis skrip komik, dak Nuha mendapat tempat Ketiga. Bangga dia bila bercerita pada aku. Aku pulak.. Terkejut. 

Minggu Pusat Sumber 2022
Pertandingan Menulis Skrip Komik
Tahun 4
Tempat Ketiga

Aku rasa genetik dia lebih ke arah dari kalangan family en. Hubby. Aku berlari retilah. Nak melukis menulis bukan kepakaran aku, sebab tulah aku rela berlari dari kena masak di dapur.. 🤣 Nasib baiklah en. Hubby pandai masak.

Dulu.. BudakPurba tahu nak melasak je. Bila dah dah masuk RemajaPurba ni dah tak larat nak lari, makanya kenalah masak.. hahaha..

#RemajaPurba: ...

2 comments:

  1. Wahh tahniah tuk dak Nuha tu. Moga terus semangat lagi

    ReplyDelete
  2. tahniahnyer utk anak dak nuha itttewww., ;p

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...