Followers Remaja Purba

Friday, December 30, 2022

Minggu terakhir Disember 2022


25 Disember 2022 - Ahad
Tengahari:
Aku di SINI..

Malam:
Pukul 11:30 malam dak Kakak tiba dari Pahang. Alhamdulillah.. lega aku bila dah nampak dia ada depan mata.


26 Disember 2022 - Isnin
Meluangkan masa beriadah bersama anak-anak dengan bermain bowling. Sebelum itu aku bagi pilihan pada anak-anak sama ada nak tengok wayang atau main bowling.

Lega.. bowling menjadi pilihan anak-anak sebab MakBudak yang tak nak tengok wayang sebenarnya. Walau balingan dah ke gaung dalam tapi takdelah teruk sangat corak permainan aku.. hahaha..

Cikgu sedang mengajar anak-anak muridnya.

Bila Babah mengajar anak-anak bermain bowling.
Lucu tapi menyeronokkan.

Penat bermain bowling..
Kita sambung yang ini pula.
Anak-anak gembira, aku dan en. Hubby bahagia.


27 Disember  2022 - Selasa
Dengan langkah kanan memulakan perjalanan ke tempat kerja. Rutin harian kembali seperti biasa.


28 dan 29 Disember 2022 - Rabu & Khamis
Cuti Sakit diberikan oleh doctor dek kerana sakit pinggang + gusi sakit serentak. Sakit berdenyut-denyut dibuatnya.


30 Disember 2022 - Jumaat
Pagi:
Menyerah diri di klinik gigi bila mana semakin teruk aku rasakan. Sangat tak selesa + sakit berdenyut-denyut + susah nak tidur.

Rindu dengan laluan naik ke parking bangunan ini.
Dah berubah wajah sebahagian darinya.

Rindu... rindu serindu-rindunya..

Bila aku ada urusan di sini, aku lebih suka parking di dalam bangunan, senang untuk membuat urusan berkaitan di kawasan berhampiran. Tak perlu terkial-kial mencari parking kosong. 

Malam:
Bawa dak Kakak ke klinik - demam + batuk + selesema. Bila jarang sakit.. sekali kena boleh terbaring lesu dibuatnya.

#RemajaPurba: Masa untuk berehat.

1 comment:

  1. aida pun kurang sihat ni.
    batuk skit.
    selsema skit.
    aduhai :(

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...