Followers Remaja Purba

Friday, May 15, 2020

Selamat Menyambut Hari Ulang Tahun Kelahiran ke-73


DAY 59 (15 Mei 2020 - Jumaat)
Hari kedua puluh dua Ramadan

Semalam..
Hari pertama aku kembali bertugas di SINI..

Hari ini, hari kedua..
Sepatutnya aku hanya bertugas semalam dan hari Khamis depan tapi disebabkan kerja yang memerlukan tindakan segera (walau boss ku dah buat melalui emel), aku kena siapkan dalam bentuk hardcopy. Pukul tujuh pagi aku mulakan kerja non-stop sampai ke tengahari yang sepatutnya pukul sepuluh pagi aku balik 😂🤣

'Sudahlah tu, pergilah balik. Hari Isnin nanti je sambung kerja tu'. Kata bossku.

Nampak tak di situ..
Hari Isnin bakal menjadi hari ketiga aku kembali bertugas.


Hari ini juga:
Selamat Menyambut Hari Ulang Tahun Kelahiran ke-73 buat Tan Sri Dato' Haji Muhyiddin bin Haji Mohd Yassin, Perdana Menteri Malaysia. Moga rutin harian dipermudahkanNYA dan beroleh kesihatan yang baik dan sentiasa di bawah lindunganNYA.


Selingan:
Menu berbuka puasa semalam..
Lamb chop versi #RemajaPurba

#KisahKita: Penatnya lahai..

No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...