Followers Remaja Purba

Saturday, May 16, 2020

Standard Operating Prosedure (SOP)


DAY 60 (16 Mei 2020 - Sabtu)
Hari kedua puluh tiga Ramadan

Aku punya Standard Operating Prosedure (SOP) apabila berada di dapur?
Kalau aku yang masak, aku tak suka en. Hubby ada di dapur sekali (dah macam masuk pertandingan Masterchef pulak 🤣). Aku tak suka masakan aku kena komen.. 😆

Menu berbuka puasa
Ikan siakap masak stim

Bertambah sedap bila di makan bersama cili kicap.. 🤤


Selingan:
Kombinasi dak Kakak bersama kakak sepupunya menjadikan photoshoot ini kelakar jadinya. Kita simpan sini sebagai kenangan.

Baju pengantin tajaan #AndamanSirehPersona a.k.a mySIL

Nasib baiklah #MakBudak tak terjebak 🤣

Gelagat mereka berdua..

#KisahKita: ...

3 comments:

  1. ikan steam tu makan panas-panas memang sedap tu

    ReplyDelete
  2. Sama dengan uncle... Kalau aunty masak, uncle pon tak suka ada di dapor...! Lariiikkkkkk....!

    ReplyDelete
  3. eeyh betul. saya pun xsuka orang2 dok komen tu x kena ni x kena. masuk gula dlu baru garam ke apala.. kalo nak tolong xpe kalo stakat nk nyibok p dok jauh2 sana..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...