Followers Remaja Purba

Saturday, March 16, 2019

Status di Facebook 🙃


Baru aku tahu bercinta lepas kahwin ni lebih indah rupanya kalau nak dibandingkan sebelum kahwin.. 🤣🤣🤣

'Dari hujung rambut sampai hujung kaki dah sental bagi wangi.. cuma tak guna berus je lagi..'
'Berus dah guna cuci kasut sekolah..'
Hahaha..
🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Apa-apapun moga hubungan kekal bahagia hingga ke hujung nyawa walau banyak masalah melanda. 

StatusHati: Aku ada je ni..

5 comments:

Warisan Petani said...

Saspen aje
nak tunggu sambungannya

Kakcik Nur said...

Hahaha... macam bagi isyarat je... :)

norhidana miswan said...

hamboi2..... dak nuha nk dpt adik lagi lah ni ek

Sunah Sakura said...

tersirat sangat ni...hahahha

Siti Yang Menaip said...

huurm.. tatau nak cakap apa =P

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...