Followers Remaja Purba

Thursday, March 28, 2019

Hati tak segagah mana rupanya


DULU..
Lama dulu waktu zaman #BudakPurba, aku sama macam dak Kakak yang suka menonton drama-drama Korean mahupun Chinese. Biasalah.. budak-budak kan..

SEKARANG..
Melayan drama Korean dan Chinese kembali. Ini gara-gara terjebak bila melihat dak Kakak menonton di tv. Awalnya aku menahan diri dari melayan drama sebegitu sebab aku tak nak terjebak tapi apakan daya.. Hati aku tak segagah mana rupanya.. 😜

Sebahagian dari drama yang menarik perhatianku di mana ada antaranya dalam ranking pilihan aku
  • Love Me If You Dare 👍
  • Bos & Me 👌👍
  • Cruel Romance 👌👍
  • The Eternal Love (baru tengok separuh) (drama zaman purba)
  • Sealed With A Kiss (baru tengok separuh)
  • Ada di antaranya boleh tonton di SINI..

Love Me If You Dare
 Wallace Ho (Simon Bo Jiang)
Sichun Ma (Jenny Jian Yao)

di SINI..

Cruel Romance
Huang Xiaoming (Zou Zhen)
Joe Chen (Rong Jinxiu/Yang Zi)
Kimi Qiao (Xiang Yingdong)

Maklumat lanjut di SINI..

Boss & Me
Hans Zhang (Feng Teng)
Zhao Liying (Xue Shanshan)

Maklumat lanjut di SINI..

StatusHati: Perlukan rehat secukupnya..

8 comments:

Sha Mohamed said...

Love Me If You Dare tu best.. Sha kurang sikit drama china ini sebab panjang sangat episod dia.. walaupun kadang teringin juga nak tengok.. hehehe...

Kuazue Mohd said...

moga-moga saya juga tak terjebak melayan drama tersebut.. nanti habis semua tempahan tak siap

Suria Amanda said...

Pernah tengok winter sonata je dulu..pas tu x nak tengok dh takut terjebak..

ejulz said...

hehehe. terbaek :)

nohas said...

Love Me If You Dare tu menarik...ingatkan citer cinta & romance, rupanya citer penyiasatan..best!

Warisan Petani said...

Tak kan terjebak

Sunah Sakura said...

nasib belum terjebak lagi dengan drama cina...skang layan korea je kadang2..hahaha..baru update tadi :D

mamapp said...

Wow bestnya layan kdorama

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...