Followers Remaja Purba

Wednesday, January 30, 2019

Nenek Vogue mana



Dah lama tak siarkan entry mengenai Atok Muo.. Bukan takde kisah, ada je cuma bila di publish persepsi orang tak sama sebab Atok Muo ni bukan tua mana pun sebenarnya. 'Atok' tu cuma gelaran a.k.a pangkat dalam keluarga. Kurang sesuai panggil pakcik sebab level susur galur beliau memang dah tahap Atok.. 🤣🤣  

Itulah serba ringkas mengenai my Atok Muo yang perasan muda.. kahkahkah..


Baru-baru ini..
'Nenek Vogue mana?'
'Nenek pergi Sarawak.. Malam ni balik.'


Tu dia.. Atok kena tinggal.. 🤣  hahaha..
Sesekali bagi Nenek Vogue berjalan sakan pulak. Ni asyik Nenek je kena tinggal. Saja aku menyakat Atok..

Tapi.. Atok aku ni kalis sakat.. disakatnya aku balik. Mentang-mentang aku tengah sakit pinggang, teruk aku disakatnya. Part ni opss tak boleh share.. 😄😄

Itulah Atok yang mampu menceriakan aku yang tengah tak berapa sihat ni. Nantilah Atok.. tunggu cuti sekolah kami balik kampung ye kita jumpa.


StatusHati: Hilang rasa sakit sekejap.. 😉


3 comments:

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...