Followers Remaja Purba

Thursday, April 11, 2013

Sejuk... malasnya nak bangun..



Sejuk pagi ditambah aircond membuatkan aku rasa malasnya nak bangun..
Ibu dah kejut pun, malasnya nak celikkan mata ni..
Kejaplah ibu.. Nak sambung mimpi jap..





Dah kejut takmo bangun, nak tak nak kena juga salinkan pakaian dia..




psstt: Hubby tak sihat.. susah hati sebab dia jarang sakit.. bila sekali sakit, tak daya nak layan..




11 comments:

Anum said...

ala tomei2

Kakcik Seroja said...

memang sedap kalau dapat terus menyambung mimpi. :)

NM03 said...

aloh.... mmg sedap betul tidonya tu

Mooniqueen said...

alololo...tergolek2 je rupanya dia baring.. kenapa comel sgt ni?

asyifamustaffa said...

geram tgk semangatnya dia...!

Kakzakie Purvit said...

Syok betul dia lena. Kakak geram tengok dia sebenarnya - heee... gebuslah awak Nuha:)

ewanthology said...

sedapnye tidoooo

Dr K said...

budak comel tgh nyenyak tido ;)

makchaq said...

Geramnya tengok dak nuha ni... makin tembam....

Kenapa ngan Lan? harap dah sihat la..

faraherda.razalan said...

Comelnya dak nuha ni. Seketul je nmpk die. Heheheheheh....

mama3heroo said...

bestnyer tido..hee

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...