Followers Remaja Purba

Friday, April 19, 2013

Aku ingatkan.. rupa-rupanya..


  • Kisah disebalik 'serkup' kat kepala dak Nuha tu..
  • Aku ingatkan memang untuk dipakai oleh budak-budak..
  • Sebab aku pernah nampak anak jiran pakai, comel lah pulak..


Comel kan.. kan.. kan..






Rupa-rupanya..











'serkup' untuk cermin sisi kereta..
Sekali aku terkena.. wakakaka..




psstt: sssyyy.. satu rahsia aku nak share dengan korang.. Masa mengandungkan dak Adik dulu.. aku mengidamkan bendera-bendera parti yang bertanding tu.. Nak buat apa..? Beli kekabu.. aku buat bantal.. Nasib baik hubby sanggup dapatkan ---> bendera UMNO, PAS dan KeADILan.. hahaha..






15 comments:

Nurzakiah Hanum said...

hahaha
tomei2

:: Mrs.Eady :: said...

mane bantal tu?tunjuk laaaaa :)

Axie04 said...

hahaha
kreatip....
terkenan pasai mak die mengidam la ni
huhuhu

mama3heroo said...

haa..mcm2

Kakzakie said...

Hihihi... kakak ingatkan serkop rambut utk mandi tadi:)

Ye tak ye jugak bendera tu kan saiz yg biasa just nice boleh buat bantal kalau dua helai jahit masuk kekabu jadi bantal:)

Cik Puan Fadli said...

hahahaha...den suko kaler ijau puteh...

NM02 said...

hehehe.... tak pernah di buat orang tu beb. cer mu tayang bantal politik kau tu. hehehe...

Ena's Palace said...

hehehe..lawak la...nape leh suka kat bendera parti tu? pelik pun ada jugak...

Mama Vogue said...

Dah siap bantal nnt tayang ekk..hihihi

ieda immi said...

loor chit ! eekkeke ;)
comel gak tuu

oh ye ke dik .. aduhaii macam2 kerenah ibu ngandung ;))

Kesuma Angsana said...

hehehe dan2 aje musim piliharaya ni yer

Munnafendy said...

seriusss???? dasatnya akak punya mengidam! hahahahahaha

kinna said...

demam pilihanraya betul ni

Aisy Nasiha said...

macam macam karenah semasa mengandung, kan?
kali pertama dgr kisah mengidam benda macam ni..

Cikda said...

aik.. itu mcm punya style ngidam pun ada.. hehehe sib baik time pilahanraya, senang sikit nak dapat bendera2 parti tu.. kalau idakk.. mau ngencess..akekeke..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...