Followers Remaja Purba

Tuesday, April 30, 2013

dak Nuha kutinggalkan sekejap bersama Babah dia..




  • dak Nuha tak sihat..
  • Biasalah.. bila budak tak sihat, apa yang dia tahu, merengek meragamlah dia..
  • Moga hubby dapat menjaga dak Nuha pagi ni dengan jayanya..



psstt: Hari ni hubby sukarela nak jagakan dak Nuha..




14 comments:

Kamsiah yusoff said...

sicomel tu demam ya...moga abahnya sabar melayan ragamnya..

norhidana said...

betul lah tu, kalu bdk tak sihat mmg kejenyer merengek...

Kancil 8349 said...

semoga sihat...

Kakzakie Purvit said...

Nuha ni walau tak sihat tapi badan dia tak susut tetap montel kan..

Moga cepat sembuh.

JunAina said...

Cepat2 lah sihat dak nuha ye, cuaca tak menentu sekarang ni.

Moga babah bersabar layan dah nuha.

Dr K said...

Jgn abahnya pulak yg sakit(sebab melayan karenah dak Nuha) lepas ni, sudah la....hahaha

lizz said...

ololo cian nuha...moga cepat sembuh k...

Unknown said...

kesian dak nuha.. cepat sembuh ya.. aqil pun tak sihat.. batuk sikit.

kurus said...

aduhh siann nuha
semoga cepat2 sembuh ..

ewanthology said...

emaknya ke mana? huhu

Pha Is said...

smoga cpat sembuh...

Kancil 8349 said...

selamat pagi

Anonymous said...

untunglah ada en hubby mcm ni !

kay_are said...

semoga cepat sembuh r ye dekat dak nuha.. =)

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...