Followers Remaja Purba

Friday, August 31, 2012

Selamat Hari Kemerdekaan ke 55



Selamat Hari Lahir bagi yang menyambutnya hari ni.. Pasti menjadi kenangan terindah setiap tahun ketika negara sama-sama turut meraikan tarikh 31 OGOS ni..

Syukur semakin berkembang dan maju negara kita.. Moga janji yang ditabur ditepati..

Kalau usia aku 55 tahun.. tak lama lagi tamatlah perkhidmatan aku.. tapi itu semua masih jauh dari jangkauan ---> buat masa ni berangan jelah..




psstt: Setiap tahun, aku menyambutnya depan tv je ---> tak patriotik langsung..


7 comments:

Gen2Merah said...

salam kemerdekaan kak aizamia... sama2 kita hayati keamanan dan kemakmuran ini

Mohd Lokman Bin Ramli said...

salam merdeka.. semoga negara aman sentosa selama-lamanya

MulutPayau said...

Salam kemerdekaan...

samalah tu, smbut depan tv jugak...

Cik Asma BLuppy said...

selamat hari merdeka. sy pon sambut depan tv jugak. huhu

pha is said...

salam 1 merdeka dan salam janji diepati
hehehe

dulu masa kecik2 time mlm merdeka keluar pi belakang rumah tengok bunga api.blakang rumah bendang je, so, boleh nmpak klear...

skrg dah malas dah.. hehehe

Hairul Azni said...

Salam kemerdekaan..

Cik Ummi said...

ahha..
tgk depan tv gak..
hm,, tak best lah..
sekarang punya pertunjukan caca marba. tak berdisiplin.tak teratur.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...