Followers Remaja Purba

Friday, August 10, 2012

Cuti Raya.. tak mohon lagi..??




Camane bos nak luluskan..??





psstt: Mood nak beraya belum ada..

psstt lagi: Baju raya Nuha tak beli lagi..

last psstt: Balik kampung ---> Selatan..




11 comments:

Anum said...

nape x de mood nak raya

Faris Adli said...

aku pun tak mohon cuti raya lagi sebab bos kata ikut suka awak la nak berapa hari cuti raya..

Rai said...

sama la kita..baju bebudak ni tak beli pun lagi..

kak aiza selatan kat mana? johor ke?

Kesuma Angsana said...

KA cuti2 ni x risau sangat gerenti bos luluskan n cover keje hehe

kakcik said...

Kakcik memang tak ambil cuti tambahan untuk hari raya. :(

Daddy Ziyyad said...

cuti raya saya dah termaktub dlm kalendar kerja..seminggu setiap kali raya..tak perlu pohon..ekekekeke

YanaMIB said...

sy lak bj raya ank je byk..bj mak paknyer selai pn nan ado..tskkkk! eh sy pn blk kg selatan thn ni..kg dak encem..hehe =)

Munnafendy said...

psssttt : same la, blum apply cuti raya lg :)

pssssttttttt: baju raya sy pun tak bli lg..tp bju fndy dh bli dlu..semangat dia kan? hihi

pppssssssssttttttt : raya blh suami...huwaaaaaaa T.T

the malay male said...

cepat2 apply cuti sebelum terlambat... nnt menyesallll huhu

amir aizat said...

jap g dtg la mood raya tu, hehe

kay_are said...

awal2 ari tu dah mohon dah.. takut nanti tak dapat lak cuti nye.. huu

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...