Followers Remaja Purba

Sunday, August 12, 2012

Sahur dan Raya..



Setakat ni cuma sekali je aku tak sahur (gara-gara terlajak tidur <--- tidur lewat + tak sedar jam bunyik)..

Tiap kali aku bangun sahur kejutkan dak Kakak, teringat masa zaman dolu-dolu mak kejutkan aku.. Sekarang turn aku pulak.. (hidup ni kan macam roda.. sentiasa berpusing..)

Ikutkan hati memang takmo bangun tapi memandangkan dak Kakak turut sama berpuasa, takkan nak biarkan dia tak bertenaga siang nanti kan.. dan Alhamdulillah.. setakat ni aku takde masalah kejutkan dak Kakak ---> dia bagi kerjasama sepenuhnya kat aku..

Mood nak raya masih belum ada lagi dalam diri aku.. nape..?
  • Suasana kat office (ingatkan aku sorang, rupanya ada lagi yang macam aku..)
  • Tahun ni ramai warga TDBi balik kampung awal.. tak macam sebelum ni.. maka kemeriahan tu memang takdelah di pagi raya..




psstt: Pagi nanti nek Uda datang umah nak ajar buat biskut raya <--- ssyyy.. jangan gelak kuat-kuat ek.. aku tahuler aku tak pernah buat biskut raya.. kihkihkih..

psstt lagi: Bersemangat mengemas dapur dan layan lappy kejap <--- yang sebenarnya takut terlajak tidur lagi.. hahaha..

last psstt: Isnin aku kerja.. Selasa aku cuti <--- pengasuh mintak aku cuti sebab takde bekalan elektrik kat TDBi.. huhuhu.. kerja tengah banyak kat office pulak tu..


10 comments:

pha is said...

bagus la.. kerana di sahur tu terdapat keberkatan.. hehehe

yoon da-hyun said...

ppsssstttt ~~ haha ! padat jadual .

Edy Fee said...

haha ni kompom jenis yang main beli je kuih raya

LadyBird said...

susah kan bl dah bertukar status.. dlu org gerakkan kite, skrg kite gerakkan org..

MulutPayau said...

opsssss kita sama..akak pun tak reti buat biskut raya...main tunjuk jer...

Tinta Lana said...

Salam.

Akak, akak, shhh..kita pun tak pernah buat biskut raya,hehehe.

Urm..bila akk sebut pasal hidup ni mcm roda..skrg pun sya dah rasa dah walaupn lum ada anak gi.

Dulu mak kejut, skrg ni, kita kejut mak pulak. hehehe.

Mrs Lurve said...

mood raya pun kurang jgk nie, sbb tahun nie beraya di umah hubby pulak huhuhuhu

Hidayah Bach said...

syok buat biskut raya sendiri..
puas hati..
boleh buat yg terbaik..
:)

Rai said...

saya pun baru sekali..

hari ni T_T

kay_are said...

takat ni tak pernah lagi tak bangun.. terlewat bangun tu ade gak tapi sempat r nak makan kurma tu.. jadi r kan..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...