Followers Remaja Purba

Sunday, August 19, 2012

Salam Aidilfitri



Ramadan 2012 banyak meninggalkan kenangan dalam diri aku..
  • Hari ketiga berpuasa adalah hari pertama aku laporkan diri selepas cuti panjang..
  • Seminggu lepas tu aku pindah tingkat ---> penat teramat.. dengan suasana baru, pertambahan ahli dalam bahagian, bos baru.. kebanyakkan darinya kira baruler..
  • Tahun pertama, balik kerja aku masak untuk berbuka puasa ---> tiap kali hubby outstation..
  • Masalah server di tingkat baru aku masih belum sempurna sepenuhnya ---> ruang untuk online memang takdeler..
  • Cuti raya dah diluluskan tapi aku akan bekerja semula sehari awal sebab ada urgent kes..
  • InsyaAllah.. kalau tak Rabu pasti Khamis aku akan kembali ke teratak aku ---> maka.. blog mak budak a.k.a remaja purba ni akan bercuti dari memberi khidmat kepada aku..
  • Ketika entry ini dipublish.. aku masih belum mengemas apa yang patut untuk dibawa pulang berhari raya.. hubby mintak aku kemas pagi nanti ---> masing-masing dah penat mengemas rumah..
  • Dak Kakak dengan dak Adik asyik bertanya bila nak balik kampung ---> memandangkan geng dorang kat TDBi dah balik kampung awal.. tak macam tahun lepas..
  • Malam raya kali ni betul-betul sunyi.. hubby je teman borak aku..
  • Paling merisaukan aku ---> berat badan naik.. seminggu sebelum raya dah naik sikit.. seminggu lepas raya baru nak check balik weight, body fat and body water.. kalau naik pun biarlah sikit je.. Naik..? waaaaa.. tak sanggup nak tengok..
  • Apa-apapun moga perjalanan pergi dan balik raya nanti selamat hendakNYA..


Akhir kata..

Selamat Hari Raya Aidilfitri..
Maaf Zahir dan Batin..



psstt: InsyaAllah.. panjang umur kita jumpa lagi..


5 comments:

  1. Salam Lebaran. Alhamdulillah Abe sempat singgah & akan menjadi Sahabat Setia Blog ni, InsyaAllah... Abe singgah dari Blog Abe: www.queachmad.com

    Abe masih baru lagi dalam Dunia Maya ni, harap jasabaik untuk support Abe, bantu Abe. Kalau tak keberatan, mohon pautkan Blog Abe di sini supaya dapat Abe sama2 berjuang MEMERIAHKAN DUNIA MAYA NI... Terima Kasih, Jasamu Dikenang... Jika ada rezeki Abe dipautkan ke Bloglist, harap dapat maklumkan pada Abe tentangnya, InsyaAllah...

    ReplyDelete
  2. macam2 dugaan bulan ramadhan.. hehehe
    slamat hari raya...

    ReplyDelete
  3. salam aidilfitri...maaf zahir batin

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...