Followers Remaja Purba

Thursday, May 21, 2015

Dedo akhirnya..


Nanti aku sambung lagi entry mengenai program yang aku hadiri baru-baru ni..
Belum sempat nak pilih dan edit gambar-gambar yang terlampau banyak tu..
Tak larat.. dah mula dedo sejak balik dari berkursus tu..
Gara-gara tertelan tersedak air tasik tu ler ni.. kihkihkih..

Bertabahlah mak budak..
Rutin harian tetap jua diteruskan..
Juga kembali mencari rentak untuk berjogging..
Yeahh.. itu yang dah berbulan aku tak buat..
Kecenderungan untuk melepak dan makan lebih tinggi dari aktiviti menyihatkan badan itu..

 
Hari ni aku nak rileks sekejap..
Dah lama tak jenguk singgah teratak kengkawan..



psstt: Could you please not move me from your memories..?



8 comments:

Suria Amanda said...

Get well soon aiza....me masih demam..tp pi keja jugak...

AtieYusof said...

Joging?? bestnya.. adui! sy ni ntah bila nak start akitiviti bersenam ni..huhu..

Unknown said...

bestnya kak.. aktiviti opis akak ye.. opis saya ni asyik memerap je.. takdenya nak bawak pekerja jenjalan bagai.. huhu

Anum said...

semoga cepat sembuh

Izwa Kamaruddin said...

take care kak ;)

arysha_fayyadh said...

Assalam aiza,
he3
uols pulun sangat sampai dedor yer he3
get well soon hokeyh

ewanthology said...

1st time dgr perkataan 'dedo'

norhidana said...

moga cpt sihat kak... jgn lupe mkn ubat n rehat

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...