Followers Remaja Purba

Thursday, May 28, 2015

Hati.. aku tahu kau kuat..




Cuba mencari kedamaian hati lagi..

 
Hati..
Aku tahu kau kuat..
Kalau tak kuat.. takkan kita masih bersama..


psstt: Andainya kutermampu leraikan kekusutan yang ada..



11 comments:

Anum said...

be strong

Suria Amanda said...

Salam dear...tabah ok...jangan turutkan hati nanti mati...allah menguji insan2 terpilih..dia nak tgok u boleh x terima ujian...i yakin u kuat...

Kakzakie Purvit said...

Ujian Allah beri pada yg mampu itu hakikatnya..

Wak Lat said...

salam. hee semoga mak bertabah .,

eima said...

la nk lari pi mana ni ....

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Kuatkan semangat. Insyallah reda dengan ujian Allah. Allah akan ganti dengan yang lebih baik.

Dr K said...

bertabah ya...

norhidana said...

kenapa ngn ayat2 yg emo tuh kak

JR said...

Nanti pasti ada penyelesaiannya. Di hujung terowong gelap akan ada matahari menyinar, insyallah..

AisNy said...

Lain macam je entry nie...

Mummydearie said...

Kenapa dah ni? Sabar ajelah walau apa pun dugaan yang hati dapat. Suka tak suka, kena lalui juga walaupun hati terluka.

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...