Followers Remaja Purba

Friday, December 12, 2014

My Streamyx buat hal lagi..


Tahniah buat pasukan bolasepak Malaysia..
Perlawanan yang mendebarkan malam tadi.. ---> Separuh Akhir Kedua Piala Suzuki AFF 2014..


Dalam masa tak sampai 2 minggu, my Streamyx buat hal balik..
Dah satu kerja nak kena pergi TM Point selesaikan masalah tu.
gggrrrr...

Dahlah line Maxis aku semput kat dalam rumah..
eeerrrkkkk.. ererrrkkkk.. eeerrrkkkk.. ni bukan hangin sebab kenyang makan ni..


Hari ni sebelum tengahari hubby akan hantar dak Nuha dekat aku..
Anak pengasuh aku kena tahan wad sebab suspek denggi..
Moga dak Iman cepat sembuh hendakNYA..
Dak Kakak dengan dak Adik semalam aku hantar dorang balik kampung lepas kepenatan pergi Family Day tempat kerjaku..
Kisah Family Day ni aku ceritakan kemudian.. ---> dalam bosan tak best dapat pulak habuan cabutan bertuah extravaganza semalam..

Ok.. berbalik pada my Streamyx tu.. harap-harap masalah tu dapat selesai hari ni..
Esok dah cuti.. terkebil-kebil aku hadap cicak tengah skodeng kat siling kalau tak selesai jugak masalah tu..

Aku mintak maaf pada kengkawan yang singgah ke teratak aku ni tapi aku tak dapat membalas kunjungan.. ada beberapa perkara perlu didahulukan..





psstt: Kalau hati tu dah sayang.. tak kira marah, merajuk atau hilangkan diri ke.. macam mana pun pasti akan cari balik dia..



6 comments:

  1. bertabahlah..
    hihi jenuhlah nak sekodeng cicak tu kan..
    banyak betul kes denggi sekarang..semoga adik Iman cepat baik

    ReplyDelete
  2. streamyx... oooo streamyx... tapi nak buat macam mana.. klu orang jenis kuat guna internet, mmg nak taknak kena amek streamyx gak...

    ReplyDelete
  3. Streamyx kat rumah saya juga kekadang buat hal juga. Apa pun bagi saya streamyx masih yg terbaik, pernah cuba yang lain lagi teruk...

    ReplyDelete
  4. Tak yah skodeng cicah....ganti dengan pergi piknik ke...hiking ke...hehehehe

    ReplyDelete
  5. Assalam aiza,
    salam perkenalan yer :)
    kalo sudi jemputla singgah & join blog saya juga yer :)

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...