Followers Remaja Purba

Wednesday, December 5, 2012

Melur Jelita..






Setakat ni masih bertatih-tatih nak baca..
Belum ada masa.. ntah apa yang aku sibukkan pun aku tak tahu..

Setakat ni hubby belum warning..
'Nak cepat habis baca.. rebus je novel tu.. pastu minum airnya..'



psstt: Hari ni dan esok aku tiada menemani korang ye.. ---> perlu menghadiri kursus..



14 comments:

Anum said...

layaaaaaaaaaaan

azieazah said...

Tahniah.

Kakcik Nur said...

Kakcik dah khatam novel tu. :)

Kakzakie said...

Beritahu hubby rebus tak best, goreng baru lazat dan nikmat.

NM02 said...

kursus?







terus rasa ngantok! hahaha

makchaq said...

Novel ni yang Syuhada dok cari lama, tapi selalu x de stok.. boleh bagi tau dia ni Ina ada buku ni..
Bila nak datang rumah..souvenir sampai dah cair..

Aziela said...

Bacalah. Sangat sangat best novel tu

QueeN TerataI said...

sejak dah kahwin dan ada anak ni tabiat suka beli novel dan membaca novel telah berkurangan... ;)

faraherda.razalan said...

Uish! Leh thn tebal!

intanfirdaus247 said...

mak aih tebal juga tu..hehe

eLL said...

kalau best bagitau ye kak ai

Munnafendy said...

bestnya, suami siap support baca novel lagi..hehe

Zana Ariana said...

ank2 akak suka lah baca novel..akak kalau yg nipis2 tu layan jg lah..
Slmt berkursus..

kay_are said...

pernah ade blogger review novel ni.. nampaknye macam best.. hmm..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...