Followers Remaja Purba

Saturday, December 22, 2012

Haa.. kan dah susah..



Kalau dikira jarak perjalanan petang semalam.. sampai Melaka dah..

Jalan jem standard..
Hujan lebat boleh tahan lagi..
Banjir memang tak diduga..
Tapi paling tak tahan..
Rasa nak..
'Uncle.. kasi tukar ini rim dengan tayar.. saya nak pakai yang standard balik..'

Uwaaaa... kalau tak mengenangkan empunya kete ni.. mau aku tinggalkan kat tepi highway semalam..



DAN..

Gara-gara aku upload kat dalam mukabuku..

Pagi tadi..

Merajuk sudah dia dengan memancitkan dirinya..
'weh.. aku nak guna kau ler.. nak merajuk pun kau tungguler tuan kau balik.. huhuhu...'



psstt: ssyyy.. aku nak kena cepat siapkan kerja office yang aku bawak balik sebelum hubby balik..


6 comments:

Unknown said...

Aii..pandai pulak 'dia' merajuk...kena pujuk tu!

intanfirdaus247 said...

kena pujuk sakan la pasni

TiranaAduka said...

salam
Acara pujuk memujuklah lepas ni.hehehe

Kakzakie Purvit said...

Itulah kan dah merajuk. Pandai juga dia merajuk ye:)

TiranaAduka said...

melawat lg di pg hari sis

Unknown said...

haha..pandai keta merajuk..tah tah keta akak ada account kat mukabuku kot.. :P

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...