Followers Remaja Purba

Monday, December 3, 2012

Dak Nuha dan Mak Budak..



  • Dua-dua tak sihat..
  • Dua-dua tak larat..
  • Aku kat office..
  • dak Nuha kat rumah nenek..
  • Tak sampai hati nak cuti sakit sebab ada kerja urgent.. masalah.. problem..



psstt: Sila belajar bagaimana nak jaga hati orang yang KENA cover kerja yang bukan kerja hakiki tu.. Reti-retikanlah diri bertanya apa yang dah siap.. apa yang belum.. jangan hanya duduk menunggu kerja tu sampai ke tangan..

psstt lagi: Mintak tolong bagi kerjasama.. jangan nak harap 'bulan jatuh ke riba..'

last psstt: Mintak maaf kalau ada yang terasa..


13 comments:

Kamsiah yusoff said...

kalau mak yg tak sihat...kira ok lagi...kalau anak yg tak sihat...dok merengek2..habis keje tak leh buat...

Lokman said...

betul tu.. jangan asyik harapkan orang sahaja.. ^_^. semoga cepat sembuh

Anum said...

setuju

intanfirdaus247 said...

Moga cepat sembuh ye...

Tinta Lana said...

Assalammualaikum.

Napa kak.. :)

Hamba Allah tu dia buat dek je ek.. mungkin dia rasa bersalah kot sbb terpaksa susahkan org lain tuk bt keja dia..smpai dia tak brani nk tnya pa2..

Tapi, kalau berulang kali benda yg sma, heh3. Itu mmg org yg tak reti bahasa tu.

Jaga kesihatan ya kak ^_^

faraherda.razalan said...

Sy independent. Klu sy cuti, takde sape pun nak kaber. Huuuuu~

Unknown said...

2 benda penting dalam pada masa yg sama...

Kakcik Seroja said...

Bila anak tak sihat, mak mesti penat dan tak cukup rehat. Semoga Dak Nuha segera pulih sepenuhnya. Begitu juga dengan Ina sendiri.

NM03 said...

cepat pulih keduanya ye...

Afasz said...

moga cepat sembuh dak nuha n mak nuha.

Anonymous said...

mog cepat sembuh ye !

Kancil 8349 said...

harap dah sembuh

kay_are said...

demam same2 r kirenye ni.. semoga cepat sembuh ye =)

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...