Followers Remaja Purba

Thursday, March 21, 2013

Semalam di ENT..



  • Semalam bermula kembali urusan dak Adik di ENT, PPUM..
  • Kalau nak dibandingkan hari Isnin lepas, semalam nampak surut sikit lehernya..
  • Selain dari bengkak leher tu, keadaan tonsil adik pun besar..
  • Awal bulan depan aku kena bawak balik untuk further check up leher adik yang bengkak tu dan jugak tekaknya..
  • Nampaknya, PPUM tu akan jadi tempat rutin aku dengan dak Adik semulalah lepas ni..

  • Dalam masa yang sama, aku dah mula dijangkiti selesema..
  • Tak larat tapi ada kerja nak kena buat..
  • Lagipun aku sayang cuti + takmo MC.. wakakaka..


psstt: Minggu depan cuti sekolah.. anak-anak cuti.. ibunye pulak yang terlebih gembira..



10 comments:

Nurzakiah Hanum said...

kalau cuti sekolah best jalan x sesak

:: Mrs.Eady :: said...

semoga adik cepat sembuh & ibu nyer uga ye :)

Daddy Ziyyad said...

So, ENT PPUM still suruh observe dulu la ya....Harap kena recurrent infection..

Arham Md Ali said...

Sekarang tengah belajar subjek ENT di universiti....

mama leen said...

sayang cuti.. tapi anak pun kena sayang jugak.. hukhuk...

makchaq said...

Kesian dak adik, mesti sakit dan tak selesa..
Dulu kan masa makchaq kecik2 kalau jadi bengkak kelenjaq ni petua dia bangun pagi sebelum komoq mulut dan gosok gigi letakkan ibu jari kat lelangit, baca bismilah & selawat pastu gosok ibu jari tu pelan2 kat bengkak tu sambil selawat.. alhamdulillah menjadi pulak..
dulu2 mana pernah pi hospital... harapkan van ubat datang 2 minggu sekali kalau nak ambik ubat..

YanaUjang said...

get well soon dak adik! ^_^

Kesuma Angsana said...

siannyer... moga cepat baiklah semuanyer yer

Namee Roslan said...

take care kak . kena cepat sihat sebab cuti sekolah dah ni . nak gi jalan2 . hehe :)

kay_are said...

semoga adik tu cepat2 sembuh ye.. =)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...