Followers Remaja Purba

Wednesday, March 6, 2013

NKVE = KM 12.2 Shah Alam - Subang


  • NKVE - sesak teruk..
  • Kemalangan di KM 12.2 Shah Alam - Subang melibatkan treler dan lori tangki di laluan paling kiri mengakibatkan kesesakan teruk di NKVE arah Subang Jaya..
  • Aku tersekat hampir sejam bermula dari laluan kontra Bukit Jelutong menghala ke Subang..
  • Dari suasana gelap hingga cerahlah aku kat NKVE tu..
  • Dan aku rasa sesaknya highway tadi hingga ke susur Setia Alam..
  • Nampaknya.. petang nanti lewatlah aku balik dari kebiasaan..



psstt: Lepas je tempat kejadian.. tekan habis..



24 comments:

Nurzakiah Hanum said...

thanks for info

:: Mrs.Eady :: said...

fuh penat!

Kakzakie said...

Kakak tahu dari laporan berita dari radio IKIM pagi tadi katanya jalan sesak...

Cho Zila said...

alamak memang tak leh tahan kalau dah jem tu... rasa nak terbang...

Asyifa Mustaffa said...

x suka jem2 ni....! tp kdang nak wat cmne kan....terima aje....

Ujie said...

Cabaran mental dan fizikal kan..

Hidayah said...

kehidupan bandar..
cam gini le gayanye...

pheeewww...
*tolong mengeluh sama..hehe..

HeNRieTTa JoSe said...

ooo pling xsuka jam...tpi bila ada kemalangan, rasa ngeri la plak...

Puan Kutu said...

mmg perlu tahap kesabaran yg tinggi klu berdepan jam.semoga dipermudahkan..:)

Ummiarissa Mahdi said...

kalau accident pagi-pagi...memang jem teruklah..lagi-lagi semua kenderaan perlahankan kenderaan nak tengok accident tu kan..

S..U..D..@..I..S said...

kesabaran tentu tahap maksima kan..hidup dikotaraya

With Julia said...

Macet...macet..macet eheheh ckp orag jakarta maksud yer jem heheh...aduyaiii macet sungguhhh

che mid said...

Hasben akak tak pun termasuk dalam kesesakan tu la ya.. balik nanti mesti dia kasi tau.. adik ke mana ikut setia alam.. akak duk Meru..

Sue @ Nenie said...

Assalamualaikum..waktu yang paling melemahkan jiwa dan raga...Asal ada halangan jeeee..pasti jem panjang-panjang-panjang...

the malay male said...

pusing balik rumah la... amik EL, sambung tido..huhu

izan mama mia said...

jem..mmg xbesh kan..

TiranaAduka said...

salam sis
Sis duk jln iskandr ke?
Kt ne. Dah sampai simpang empat masjid lum?
Ta selalu kesana.

Ena's Palace said...

mencikan keadaan camni..tp da xleh lari da..kena hadapkan jugak kan...

azieazah said...

Bebudak opis tadi pun ramai yang sampai ofis lepas kul 9. Kesian.

Marya Yusof said...

Hola!

Agak2 kalau tgh2 jem tu perut pulak buat hal...macamana agaknye ye? ngeee~~

My Little Diary said...

biasalah rakyat mesia kan perihatin, asal accident jer mesti jalan jadik jammed....sbb semua pakat nak tengok jgk...hehehe

nor laila said...

as salam..salam kenal..i follow u back..

hainom OKje said...

lama dah tak menempuh jammed... huh sangat lega!

mama leen said...

situ memang selalu jem kan.. hmm.. letih la..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...