Followers Remaja Purba

Friday, March 1, 2013

Dah dua hari dah..


  • sssyyyyy... jangan ketuk kuat-kuat ye keyboard tu uncle.. auntie..
  • Saya ngantuklah..
  • Pagi tadi saya bangun pukul 4..
  • Awal kan..
  • Sebenarnya saya teruja tengok babah saya ada..
  • Maklumlah dah beberapa hari tak jumpa..
  • Maka babah termasuk ibu saya menjadi mangsa melayan kerenah saya di pagi hari..
  • Akhirnya..
  • Beginilah keadaan saya akibat mengantuk teramat..
sssyyyy....




14 comments:

Nurzakiah Hanum said...

semoga hari2 anda bertambah ceria di awal march ini
moning..

Kakzakie said...

Hihihi... Nuha buat auntie senyum sendiri.

Kakcik Nur said...

Nenek pun bangun sebelum pukul 4.00 pagi tadi tau Nuha. Ni nenek tengah sangap dengan berjayanya... :)

Nurfaezah Abdullah said...

comell hehe.

NM03 said...

comel ok!

:: Mrs.Eady :: said...

comel nyer :)

Tinta Lana said...

Elok betui dak nuha terlentang camtu, cute, >_<

Kesuma Angsana said...

sian nuha ngantuk sgt tu

Ibu Lala said...

alor lo lo...geramnye tengok bb nuha ni. ngantuk sgt lah tu ye. bangun pkl 4 pg buat tahajud ke..

Tihara said...

cutenya dia tido :)

azieazah said...

Meh nak tepuk ponggong dia!

the malay male said...

nyenyak betul tido nye

Hidayah said...

alahai...gambar kenangan tu..
esok besar ..meriah bila tgk tgk balik..

:)

kjp betul masa berlalu..
dah besar dah dia..

rasa mcm baru semalam baca dia lahir..
tup tup dah nak mula melangkah dah ha...

Siti Asiah said...

lama tak jumpa babah yea...mesti rindu sangat Dak Nuha tu...:)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...