Followers Remaja Purba

Sunday, January 26, 2020

Lori Garam.. πŸ€”


Semalam..
Dak Kakak beraya di Setia City Mall..
Dak Adik pulak di gelanggang futsal..
Dak Nuha bersama aku ke hulu ke hilir..
Sudahnya, dak Nuha tak dapat ke gelanggang silat dek aku kepenatan.


Hari ini..
Dak Kakak makan..
Dak Adik makan..
Dak Nuha pun sama makan..
Sekali masin daa.. 'Ibu lori garam tumpah ke..?'
Jarang berlaku lori garam tumpah di dapur aku ni. Tapi tadi 🀦‍♀️.. dah kenapa kau #MakBudak.. 🀣

Aku..?
Lori garam tertumpah itu mungkin disebabkan hati aku semakin tawar. Tawar dek sikap kau itu.


Esok..
Go with the flow..

Apa-apapun..
Selamat menyambut Tahun Baru Cina (CNY) bagi yang menyambutnya.


#KisahKita: Hati aku..

2 comments:

  1. Memang takleh nak telan kalau terlajak garam. Huhu

    ReplyDelete
  2. heheheh itu ibu yang masak ek patut lori garam tumpah, kalau chef hubby mesti selamat heheheh

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...