Followers Remaja Purba

Tuesday, April 2, 2019

Hadiah dari Blogger Shikin Razali


Dah lama aku tak berada dalam kelompok top commentar di dalam blog mereka yang pernah atau biasa aku singgah. Kali ni akhirnya aku antara dalam senarai dan berjaya pula memperolehi hadiah dari empunya tuan blog. Terasa diri dihargai.. 😎

Kisah dari SINI..

Alhamdulillah..
Hadiah telah selamat diterima pada minggu lepas, mohon maaf kepada blogger ShikinRazali kerana lewat memaklumkan penerimaan hadiah tersebut memandangkan waktu itu tak berkesempatan nak singgah di rumah keluarga untuk mendapatkannya.

Sekali lagi, terima kasih di atas hadiah tersebut. #MakBudak sangat menghargainya.. 🤗😘

StatusHati: Lama dah tak join aktiviti macam ni..

12 comments:

Cik Nor said...

tahniah..:)

Anum said...

GOOD MORNING :)

norhidana said...

wahhh taniah2 kak

Kakcik Seroja said...

Wah... seronoknya dapat hadiah, kan? Alhamdulillah... :)

cahayahidupku.blogspot.my said...

Tahniah aiza

Sunah Sakura said...

alhamdulillah...rezekiiii

aizamia3 said...

Terima kasih semua.. ;)

Siti Yang Menaip said...

alhamdulillah.. comel kan hadiahnya ? CT x dan buat lagi entry. ada beberapa entry lain dulu kejap nanti baru upload yang ini pula..

mamapp said...

Waa tahniah ye.. hadiah APA tu

Shikin Razali said...

Alhamdulillah, terima kasih kerana selalu menyokong saya.. =) semoga perhubungan silaturahmi antara kita akan berkekalan dan diredhai oleh Allah..

Ana Suhana said...

alhamdulillah. tahniah dan semoga dimurahkan lagi rezeki. amin.

Sha Mohamed said...

Alhamdulillah.. Tahniah sis..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...