Followers Remaja Purba

Saturday, April 6, 2019

Eh..! TAK JANTANLAH..!


Susah kalau orang tak boleh terima kenyataan ni. Cuba ambil apa yang berlaku secara positif.. bukannya sibuk bercakap dengan semua orang rasa ketidakpuasan hati tu.

Eh!TAK JANTANLAH kalau cepat sentap.. cepat emo.. hati tisu sungguh. Eh!Menyampah pulak aku dengan lelaki jenis macam ni.

Laki aku pun tak macam tu..
'Masuk kiri keluar kanan.. pekakkan telinga dan pejamkan mata..'
#TakPeduli
#Wakakukz

Bukakan pintu hati tu Bro.. pandang secara positive. Jangan ingkar perintah. Tak guna kau meluahkan perasaan bercerita kepada semua orang biar orang simpati pada kau Bro. Mereka semua tu hanya mampu menadahkan telinga je Bro..

Bersyukurlah dengan apa yang kau miliki. Cakap memang mudah.. ye aku tahu tu tapi tak guna nak meratap pilu Bro.. chill lah.  Bukan semua yang kau inginkan kau boleh dapat dengan hanya petik jari. Kalau kau dapat macam tu, tabik spring toing toing toing aku bagi pada kau Bro..!!

StatusHati: Menghitung hari..

3 comments:

Tedi @ interpretZZ said...

Relax kak, jangan menangis... \(^v^)/

mamapp said...

Susah utk terima kenyataan

Warisan Petani said...

Sabau ajelah

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...