Followers Remaja Purba

Tuesday, February 12, 2019

Semua sudah.. semua sudah..


Jika Mahu..
Eh!Boleh je kau uji..

Selagi ku bernafas lagi
Selagi ku berdiri
Tak ada yang aku kesali..

Semua sudah, semua sudah..
Nampak pun sudah, kenal pun sudah..
Sayang pun sudah, gaduh pun sudah.
Semua sudah, semua sudah..


Lagu di atas nyanyian Elizabeth Tan ada dalam drama terbaru di tv 'Senafas Rindu'.. Menarik sebab lakonan Syafiq Kyle dan Elizabeth Tan sendiri. Maklumat lanjut, google lah ye.. 😉

Adakala sesebuah lirik lagu itu memberi makna kepada seseorang. Seperti lagu HARAM, itupun memberi makna tersendiri dalam diri aku. Seperti berHAJATkan sesuatu.. 🤣😂

Aku sukakan sebahagian liriknya, kena pula dengan situasi yang aku sedang hadapi ketika ini. 'semua sudah.. semua sudah..' tapi masih ada je yang belum.

Aku adalah aku.. #MakBudak a.k.a #RemajaPurba yang dah tak pedulikan apa yang orang nak kata. Kenapa perlu aku mendengar kata sedangkan aku dah puas ikut 'peraturan' sedia ada.


StatusHati: Pergi kau jauh dari sini..


3 comments:

paridah said...

WAH MENGHAYATI LIRIK BERSENI TU

adianiez AIDA said...

aida x tgk lagi drama tu.
these few days melayan drama korea la plak ha ha ha ha...
hajat.
haram.
semua aida suka.
lirik nyer deep. tone nyer nice.
terutama citer Kan Ku Kejar Cinta Mu. ost nyer best.

Ann Ishak said...

dengarnya drama tu dapat rating tinggi :D

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...