Followers Remaja Purba

Saturday, February 23, 2019

Sakit itu akan menghampiri..


Kebelakangan ini aku sedikit beremosi dek kerana isu yang boleh buat naik darah. Menambah buruk keadaan, aku tak cukup tidur dan kekurangan tenaga.

Letih..
Bergelut dengan masa untuk sesuatu yang terasa tidak masuk akal pada waktu pagi ketika menuju ke tempat kerja.

Ya!Allah.. kuatkanlah semangat aku yang makin menipis ini. Kukuhkanlah rasa sabarku ini. Jauhilah rasa amarah dari menghampiri. Aamiin..

Moga tidak berlaku sesuatu ke atas diri aku. Sakit itu akan menghampiri bila aku terlampau letih dan stress.


StatusHati: Hanya pacal bawahan yang tiada apa-apa..


2 comments:

  1. Betul.Bila stress..marah secara tak langsung merangsang penyakit.Tetapi terkadang kita berusaha untuk menghindari..namun seolah tidak dimengerti.

    ReplyDelete
  2. kena amek masa nak relax balik tu.. memang kalo dilayan kadang2 stress.

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...