Followers Remaja Purba

Friday, June 8, 2018

Sup Bunjut dalam Drama NUR di TV3


Takkan seteruk itu kau buat Aisyah. Dah kenapa lauk tu kau raba ramas mencari bahan yang kononnya adik dan ahli keluarga kau kena sihir.

'Syaitan mana yang dah merasuk kamu ni Aisyah..??' 🤔🤔
#DramaNur


Keranamu Sup Bunjut..
Tiba-tiba mendapat perhatian lebih dari biasa..

Bahan utama untuk sup ketam


Kebetulan kelmarin baru je menggunakan sup bunjut sebagai pelengkap rasa pada menu yang dimasak dan sememangnya ia sentiasa ada di dapur rumah #MakBudak.

Semalam baru je bercerita pada ChefHubby, nak up entry mengarut mengenai sup bunjut yang ada dan sungguh tak sangka menjadi bahan cerita di dalam Drama Nur malam tadi.. 😁😀

Kreatif juga Pengarah Drama Nur ni.. sup bunjut menjadi bahan eksperimen 'sihir'.


Apa-apapun.. Nauzubillah..
Jauhkanlah dari perkara yang tidak baik menghampiri diri kita. Walau ia hanya sebuah drama tapi realiti kehidupan kita tak tahu apa kesudahan laluan kita. Lurus atau berliku bukan di tangan kita keputusannya. Semua dariNYA..


StatusHati: Masih teringat betapa lucu adegan tersebut.. 😀


7 comments:

Siti Yang Menaip said...

marketing sup bunjut menjadi nak nak raya ni.. dala raya ramai orang hidanv soto tak pun yang sup sup hehe..

Nurzakiah Hanum said...

adoi sabar je la

norhidana miswan said...

penuh wall cite psl bunjut tuh ehehhehe....

Putri said...

Time tengok semlm pun dh agak yg mirul maksudkan sihir tu mesti sup bunjut.awal2 dh prepare nk gelak

HeNRieTTa JoSe said...

baru semalam tahu ada drama berisiri nur, tpi hr ni lg rasa mcm nak tahu apa cerita nur tu...hehehe...

BTS said...

Dahsyat kan... ish ish..tp penghayatan wataknya ok

Normi Nieza said...

habis la..smua mask sup raya ni..haha

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...