Followers Remaja Purba

Tuesday, September 26, 2017

Kepada SUSPEK berkenaan



Pagi tadi:
Melompat dari tempat tidur sebab terlajak bangun. Ini semua salah #PenemanSepanjangHayat melayan kerenah aku malam tadi.. hahaha..


Pagi tadi:
Dah siap isi minyak kereta, dah start enjin kereta.. aku terlupa nak tutup penutup sebelah luar tangki minyak kereta aku. Keluar selamba tutup balik sambil biarkan enjin kereta hidup. Ni pun bahaya jugak bagi mereka yang berniat jahat nak rampas kereta - senang sangat.. tapi Alhamdulillah syukur kereta selamat.


La ni..
Aku belum sarapan lagi. Bukan sebab nak #PerasanSlim sangat tapi tengah serabut gara-gara barang penting #chefHubby hilang hingga kena buat report polis lewat petang semalam.


Kisah semalam:
Dah cuba cari dengan bantuan cctv tapi hampa - tiada maklumat. Kepada suspek berkenaan, kalau kau nak ambil duit yang ada tu, kau ambillah tapi pulangkanlah dokumen yang lain tu. Tak perlulah en. Hubby nak kena berurusan kembali dengan pihak berkaitan. Bukan sedikit duit diperlukan, bukan sekejap tenaga diperlukan dan bukan mudah nak menguruskannya.


Pesan seseorang:
Jangan serabut sangat, ingat.. ada orang lain lagi susah keadaannya. Moga urusan berkaitan dipermudahkanNYA.



StatusHati: Perut + Tekak bekerjasama hari ni - Kenyang walau tak makan lagi..


 

5 comments:

Warisan Petani said...

Semoga dipermudahkan urusannya.

makchaq said...

Kalau ada rezeki dapat la balik dokumen tu...

tiga lalat said...

chefhubby punye 'barang yg lebih penting' masih ada kann., hehe2 semoga dipermudahkan., aminn

HeNRieTTa JoSe said...

Moga semuanya baik baik saja....moga ada org yang baik hti akan pulangkan semua dokumen tu....

norhidana miswan said...

moga ada keajaiban jumpa semula barang tu, tp kalau pencuri mmg ssh nk pulangkan barang curian nya

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...