Followers Remaja Purba

Friday, September 8, 2017

Awal pagi di Kecemasan Hospital



Kisah awal pagi semalam:

Aku dikejarkan ke Kecemasan Hospital oleh en. Hubby awal pagi tadi. Awalnya rasa tak puas hati dengan en. Hubby kenapa nak marah-marah sebab aku rasa baru je tidur.. tup tup kena kejut dalam keadaan tergesa-gesa. Dipaksa ke hospital awal pagi tu juga kerana beliau risaukan keadaan diri aku masa tu.


Alhamdulillah..
Urusan di Kecemasan Hospital selesai sebelum tengahari semalam. Tak masuk wad sebab penuh. Ujian ke atas diri aku semuanya normal.. syukur Alhamdulillah.


Bila urusan di Hospital dah selesai baru dapat gambaran sebenar keadaan aku awal pagi tadi. Keadaan yang sama ketika kali pertama aku dimasukkan ke hospital cuma situasi berbeza dan kali kedua aku tergigit lidah sendiri awal pagi tadi.. patutlah lidah aku rasa sakit. Kisah tergigit lidah seperti di SINI..


Makan malam pun hasil pemantauan #ChefHubby.
Habislah #PerasanSlim aku lepas ni.

Cuti sakit yang aku cuba 'jaga' sebelum ni, pecah juga akhirnya. Dari tak guna langsung, semalam aku dapat cuti sakit diberikan oleh doktor bertugas di Kecemasan Hospital. Huhuhu.. sedihnya tak berjaya nak kekalkan sepanjang tahun 2017 ni tiada langsung penggunaan cuti sakit.


Apa-apapun terima kasih pada semua yang membantu, datang melawat (melawat en. Hb sebenarnya) dan yang mendoakan aku. Maaf sebab tak reply satu-persatu kerana keadaan aku yang belum pulih sepenuhnya.


DAN..
Hari ni aku masuk kerja.. eemm.. ada kerja yang perlu diselesaikan. Esok pulak ada game ping pong di Pantai Dalam..



StatusHati: #PerasanGagah



2 comments:

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...