Followers Remaja Purba

Sunday, October 16, 2016

Nak Slim Lagi


Penangan Jogging mak budak a.k.a remaja purba semalam:

Pagi :
5 pusingan
1 1/2 pusingan darinya larian non stop.

Petang:
5 pusingan
2 1/2 pusingan darinya larian non stop.

Mak bangga dengan pencapaian mak ni nak.. hahaha..
#takutgemuk
#naklagislimfit

Kira oklah kan dari tak buat langsung. Apa yang penting niat aku nak #getfit #nakSlimLagi #bodymantap biar en. Hubby makin gila bayang dekat aku.. kahkahkah..
Tapi bang.. kalau ada keinginan nak tambah lagi.. KIV dululah ye.. cukuplah baby yang ada tu walau dia dah besar. Bagi wife abang ni #perasanSlim untuk satu tempoh yang agak lama kali ni. Bila rasa dah bersedia masa tu yang KIV tu kita cuba proceed ok.. hehehe..


StatusHati: Malam tadi migrain berjaya menguasai diri..


4 comments:

  1. Assalamulaikum Admin,

    Mohon untuk dimasukkan blog saya ke blok tuan. Blog saya:

    http://biarlembuyangjadilembu.blogspot.my

    Sekiranya sudah dimasukkan harap maklumkan kat email saya: biarlembuyangjadilembu@gmail.com

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. bagi la org lain kurus plak wehhhh hahahaa..

    ReplyDelete
  3. pergh.. pagi n petang.. saya xde masa.. buat petang lepas balik kerja ja..

    sbb baru ni mimpi kahwin, tapi dalam mimpi tu saya nk pakai baju pengantin tapi x muat.. hahaha

    terus keluar pi joging.. tunggu kurus dulu baru pikir bab kahwin! hahahaha

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...