Followers Remaja Purba

Tuesday, October 25, 2016

Mak Budak a.ka. Remaja Purba DULU dan KINI


Biasa aku share mengenai diet dan #perasanSlim tanpa gambar di sini..
Tapi kali ni.. pada yang tak tahu rupa aku sekarang..


Dulu..
Jangan kata pinggang, pinggul pun tak lepas nak memakainya.

Sekarang..
Satu usaha yang bukan sedikit untuk aku kekalkan #perasanSlim ni..


Gambar semalam..


Terima kasih buat Group Pesakit Mentalku..
Tanpa korang, belum tentu aku berjaya sehingga ke tahap ini..

Pesanan buat mereka yang nak kurus tu..
Jangan cepat putus asa..
'Nak kurus senang je tapi nak maintain tu..'



Kiri ni kawan ibu, yang kanan baru ibu..
Itu respond dak Nuha bila kutunjukkan gambar aku yang dulu..



StatusHati: eerrr... aku masih mencuba untuk lebih #perasanSlim..


14 comments:

  1. Macam banyak juga beza gambar dulu dan sekarang. Tahniah..

    ReplyDelete
  2. Wah hebtlah Aiza..
    Memang slim sungguh tu..
    Semakin ramping..
    Cantik menawan..

    ReplyDelete
  3. Ada perubahan tu. Semoga berjaya capai berat badan yang diinginkan.

    ReplyDelete
  4. Lebih kecil dari dulu kan. Ada perubahan tu.

    ReplyDelete
  5. boleh2...tapi hati kene kental...jiwa kene kuat....lieya pun dah x sekuat dulu nak diet....memandang sepi baju kebaye dan kurung moden haahahahaha...cari balik kurung pahang....

    ReplyDelete
  6. semangat kena kental kalo nak #perasanSlim .. Tahniah, boleh la SB join Aiza lepas ni..

    ReplyDelete
  7. kene kuat tekad mcm akak baru blh rasa selim gitu....

    ReplyDelete
  8. peh kak.. tahniah2 berjaya kurus akhirnya.. yeayy!!

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...