Followers Remaja Purba

Tuesday, October 18, 2016

Rumah aku dimasuki pencuri..!!


Geramnya aku bila aku tahu suspek yang buat kerja tu budak-budak yang masih bersekolah rendah dan sebahagiannya aku kenal. Bila aku tegur boleh diejeknya kita balik.

Hah!Memang silap besarlah korang!! Dengan orang lain korang mungkin boleh lepas tapi tidak dengan aku. Aku ambil gambar dorang boleh selfie depan aku!Pergghh.. memang naik darah aku jadinya.

Jangan ingat aku ni dah jadi remaja purba tak mampu nak kejar korang ye. Lunyai korang aku kerjakan! Tak reti nak hormatkan orang..!

Bila aku dapat mastermindnya, rupa-rupanya dia duplicated kunci rumah aku.. tu pasal selamba je dia bawak geng masuk dalam rumah aku. Memang sel-sel otak korang terlebih kembanglah..!


Dan aku..?
Memang mendapatlah aku kerjakan. Tergawang-gawang tangan cuba nak elak dari kena pukul dengan aku.

'Aduh.. sakitlah..!' Tiba-tiba aku tersedar..

Astaghfirullah al azim!!
Aku bukan pukul budak-budak tu tapi kupukul en. Hubbyku sendiri.. huhuhu..
Aku BERMIMPI rupanya..
Ni mesti kes tak basuh kaki sebelum tidur ni..
Tak pasal-pasal partner sebelah kena dengan aku.


StatusHati: Moga keceriaan mengulit hati sepanjang hari ni..


9 comments:

  1. kemain concentrate BV baca, rupanya mimpi. hahahhaha. nasib baik mimpi je kan. :D lawak :)

    ReplyDelete
  2. Lahawlawala... kesian en abe di sebelah kena luku hihi...

    ReplyDelete
  3. mula mula saspen rietta tgk tajuk...pastu terpikir gak, camne bdk tu bleh duplicate kunci umah akk...hehehe....apa2 pown, mga keluarga akk bahagia dan selamat...

    ReplyDelete
  4. ish3 akak nih... mati2 org percaya betul2
    rupenye mimpi... tulah tido tak basuh kaki tak baca doa

    ReplyDelete
  5. la mimpi rupanye ..dok pelik juga mcmna depa boleh duplicate kunci rumah ....

    ReplyDelete
  6. uish dahsyatnya... nasib baik "budak" tu tak melawan... kih kih

    ReplyDelete
  7. hahaha... ye2 je kita ingat betul..haha

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...