Followers Remaja Purba

Monday, October 10, 2016

Larian 100 Tahun sempena Karnival Jelajah InfraTani


Satu program menarik perhatian aku sempena Karnival Jelajah InfraTani Meru, Daerah Klang baru-baru ini.

Larian 100 Tahun Kampung Bukit Kapar


Mak Budak nak cuba tunjukkan skill larian.. alah 5km je pun..


Stamina takde tapi semangat kesukanan punya pasal..


Sempat selfie sebelum larian dimulakan..


Aku sorang yang beria bawak cik Nikon lari bersama..


Larian 5km terasa macam 10km pada aku sebab takde stamina langsung. Takde latihan sebelum..? Hampir setiap malam aku berlatih tapi itu semua hanya dalam mimpi. kahkahkah..


Dak Kakak dan anak buah turut sama mencuci mata di Karnival tersebut.
Tak cukup siang, malam tu kami repeat lagi.
Sempatlah tengok sekejap program ceramah bersama Ali XPDC.



Karnival diadakan dari pagi hingga ke malam seperti di SINI dan di SINI..



StatusHati: Feeling lagi #perasanSlim aku lepas larian 5km tu..


3 comments:

  1. Uish! Jauh tu 5km. Kalau dalam mimpi, cepat sikit sampai ^_^

    ReplyDelete
  2. pergh.. tahun depan saya nk daki kinabalu.. dah start nk kna jog ni.. kumpul stamina.. hehehe

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...