Followers Remaja Purba

Sunday, October 30, 2016

Ingat..! Jangan sampai masuk Hospital lagi..!


Kisah Khamis lepas..
Sebulan dua ni jangan sebut langsung pasal DIET.. !
Apa yang orang bagi makan, kita makan je. Redha je.. InsyaAllah tak gemok..
Kalau gemok..?
Kite DiET arr balik..
TAPI.. ingat..! Jangan sampai masuk Hospital lagi..!


Kisah Jumaat lepas..
Aku syak..
Bahu + belakang badan aku sakit..
Adalah disebabkan aku jatuh pengsan petang Rabu lepas..
Patutlah rasa sakit tu semacam..
Jenuh aku fikir sebab apalah badan aku rasa sengal..


Kisah semalam..
Ketika orang lain ambil suntikan untuk kuatkan rahim; aku pula ambil suntikan untuk kuatkan pinggang.
Sakit tak boleh tahan hinggakan rutin harian turut terjejas.


StatusHati: Moga aku cepat baik hendakNYA.


3 comments:

  1. dahsyat samai masuk hospital.. jaga2 lepas nih..

    ReplyDelete
  2. Semoga cepat sembuh. SB pon pernah dan terpaksa ambil suntikan pinggang. Harapannya sekali tu saja dah cukup, tak mo lagi..sakit woo

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...