Followers Remaja Purba

Monday, February 2, 2015

Februari 2015


Bulan Januari adalah bulan aku..
Setiap tahun pada setiap 1 dan 28 Januari, pasti berganda rasa gembira..
Alhamdulillah..
Walau ada rasa rajuk di penghujung Januari tapi masih bertahan hingga kini..
"Dah buat ai merajuk.. pujuklah balik.." ---> status dalam FB.. hikhikhik..


Kini..
Bulan Februari pula memunculkan diri..
Apakah aku berjaya dengan usaha yang aku lakukan ketika ini..?
Bertahan dan bersabar menunggu pertengahan Februari ini..
Apa yang penting, semangat perlu kuat..
Jangan mudah tergoda dek hawa nafsu..
Yakin aku mampu lakukannya..
Andai aku berjaya, akanku teruskan untuk cabaran seterusnya..


Buatmu JANUARI.. insyaAllah kita jumpa lagi tahun hadapan..
Buatmu FEBRUARI.. moga rutin harian berjalan dengan baik hendakNYA..



psstt: Gara-gara tak cukup rehat, badan rasa dedo nak demam.. huhuhu..


16 comments:

AMIIZAA@Mieja said...

aiza :)

eika_jps said...

apa yang puan aizamia3 lakukan....in shaa allah berjalan...bleh mummy teka?....program kurus ka?

Dr K said...

amboiii..target kurus by mid feb ni ke??? :)

Dr K said...

amboiii..target kurus by mid feb ni ke??? :)

Izwa Kamaruddin said...

Hihihiii merajuk lg ke..

Nizam.Ariff said...

Walau apa pun ia...semoga berjaya.

Kakzakie Purvit said...

Dah ada sasaran yg baik tu:)

JR said...

Apa pun yg diusahakan jika ada azam yg kuat, berdisiplin, tak pernah fedup dgn usaha, apa yg dicita2 pasti akan berjaya.....

Unknown said...

Semoga mendapat berat badan yang ideal :)

Jemput singgah ke blog saya :)

dorsett pink said...

Good luck aiza.. ps : saya teringat nama aiza dalam watak dalam drama istikharah cinta kat tv3 skrang jam 7 malam. Hehe

Tinta Lana said...

Assalamualaikum kak.. moga sihat anak beranak..lama tak tgk nuha,hehe >_<

Waa,apa target akak tu,hehe. Semoga trcapai hendaknya.. :)

drshikinzainal @ ekin said...

Ohhh..jangan tergoda tu ada kaitan dwngan nak kurus rupenye. Betoi ka?
Kalau betul, semoga berjaya.

Suria Amanda said...

Feb adalah bulan yang hectic bagi SA...berseorangan buat kerja kat opis..kawan sekerja cuti bersalin...so SA x leh cuti sampai lah pertengahan APRIL...OH NOOO.......i cant take this anymore....pas tu bz adik bertunang plak...ya allah....

Pha Is said...

amin..
smoga terhindar dari rasa nk demam tu..

OKje said...

Apa agaknya benda yg rahsia sangat tu yek...Tak mau share ke?
Bezday awak ke Aiza? Hepy Bezdaylah yek....

Mummydearie said...

Teruja pulak nak kepohci. Apa agaknya yang menanti mid feb ni?

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...