Followers Remaja Purba

Monday, February 23, 2015

STREAMYX pun dipaksa cuti..?



Kita skip sekejap cerita sepanjang cuti umum minggu lepas..


Al-Kisah..
Nak dijadikan cerita..
Satu kawasan taman perumahan aku lumpuh..
Gara-gara ada McGyver tak bertauliah terlebih pandai menggunakan ruang yang ada..
Kejadian berlaku pada cuti umum Tahun Baru Cina minggu lepas..
Aku tahu pun semalam lepas balik dari kampung..
Info yang aku terima.. berlakunya kecurian kabel TM di TDBi..

Dahlah line Maxis hazabedah slow kat dalam rumah..
Streamyx pulak dipaksa cuti oleh si pencuri..


Akhirnya tadi..
Telekom Malaysia (TM) memaklumkan terdapat gangguan perkhidmatan dan kerja baik pulih dijangka siap pada hari ni..
Aduan juga telah ku dibuat tadi..
Moga kerja baik pulih tersebut berjalan lancar dan cepat siaplah hendakNYA..



psstt: Kesan pengambilan ubat minggu lepas menyebabkan aku mengalami pedih ulu hati.. sehingga la ni masih terasa..


12 comments:

Anum said...

ye la kan apa leh buat

Unknown said...

esh apala faedah diorang curi kabel. menyusahkan the affected public user je.

Izwa Kamaruddin said...

jaga diri kak..

JR said...

Penciri tu hanya kira tembolok sendiri, kesusahan orang dia tak peduli...Malangnya biasanya yg buat kerja tu orang2 yg sedarah dengan kita...

asyifamustaffa said...

Kos sara hidup mkin tinggi...diaorng nk cari duit ikut jln mudah...tp dosa x pikir....huhuhu...

Ibu n Abah said...

Pencuri tu tak serik lg ke
Berapa banyak pencuri kabel rentung kena wayar hidup????
Tumpang geram jugak ni..

Wak Lat said...

Salam. Hee rasa tidak seronok tiada streamyx dirumah.

Suria Amanda said...

Gey well soon dear....

arysha_fayyadh said...

Assalam aiza,
samalaaaaaa kita
iols pun pedih ulu hati gi ni haaaaaaaaaaaaaa

Dr K said...

Memang lah pencuri kabel ni, betul2 menyusahkan orang...nak menunggu TM repair lagi...adoiii

ewanthology said...

sabar je laa

Kira Sakura said...

menyusahkan orang

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...