Followers Remaja Purba

Wednesday, March 19, 2014

Dia ni.. Bakul baju pun boleh berebut dengan aku..




Tiap kali aku lipat baju, pasti dia suruh kosongkan bakul baju tersebut..





Sebab dia nak buat macam ni..


Duduk dalam ni pastu goyang-goyangkan bakul tu.. yang ni Kakak dia ajar..


Bila dia perasan ibunya sibuk ambil gambar..


Mulalah gedik manja dia muncul..







psstt: Walaupun hujan makin kerap 2 3 hari ni tapi pagi tadi jerebu tebal menghurungi kawasan sekitar Meru dan Kapar.. Bau asap yang kuat menyengat hidung..








23 comments:

lizz said...

ololo comeynyer dia...bebudak kalo dapat main bakul gini memang seronokla dia...
kemain lg dia berposing manja lagi tu...

Kakzakie said...

Keletah Nuha ni menggamit mata mak-mak org tau:) Geram betul kakak tengok.

Cik Puan Fadli said...

besaq nanti nak jadi model ke tu..hik!hik!

Nurfaezah Abdullah said...

comelnye hehehhe

Zee Suhaini said...

kemain lagi senyumanya tu...

amirah said...

amboihhh...comelnya posing nuha...hihi

Rizziela said...

samalah..sampai kadang2 nak nagis bila lipat baju..suruh ajer diaorang main bawah...dengan bapaknyer..baru aman lipat baju sorang2

Kesuma Angsana said...

samalah anak2 KA masa kecik2 dulu.. rupa itu lah juga bila kita duk sibuk nak lipat kain bagai ni !

Jay Ar said...

Masuk dlm bakul tak apa...yg takut kalau dia menyelinap masuk dalam peti ais....

Petak Bunga said...

imaginasi dia tinggi..
entah apa yg dibayangkn boleh duduk dlm bakul.

❤Kamsiah❤ said...

anak2 akak masa kecik2 dulu pun mcm tu jugak...kadang bakul penuh berisi pun dia masuk..duduk dgn selambanya...2,3 kali jugak la kena beli bakul kain lain sbb pecah..

:: idzwa :: said...

comellll...

:: idzwa :: said...

comellll...

Knor said...

samalah anak2 knor msa kecik2..

tomeinya...

uncle gedek said...

uncle memang selalu nyorok dalam bakol macam ni... nyorok dari aunty suroh lipat baju...! baahaha

Daddy Ziyyad said...

sebab area kapar tu ada kilang buat arang)( charcoal)..tu yg dtg bau busuk

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak, ehhee comelnya. budak2 memang suka benda2 camni kan. sabor jelah. hehehhee

ArELeEz said...

ba2 cak..! holloh3.. comelnyee..

Pha Is said...

budak2 yg mak saya mengasuh kat rumah tu pun suka main dalam raga tu jugak.. hehehe

t.a.t.a said...

Sama la dengan budak gundut kat rumah tu. Walaupun dah pecah nak jugak masuk. Huhu.

Khai♥Rin : anies said...

nasib bleh kuar msk bakul tu...kalu msk x leh kuar? hehehehe

LydSunshine said...

Perbuatan yang rasa geram nak marah, tapi dia nampak comel so tak jadi marah malahan hati rasa makin mencair.

UmmuAidan-Arissa said...

comel jer dak nuha ngan raga tuh..agknyA budak pompuan mmg suka main raga kan,..arissa pun...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...