Followers Remaja Purba

Sunday, January 12, 2014

Hujung minggu yang santai..





Badan segar lepas mandi..


Dah penat main kat luar rumah.. dapat susu sebotol.. zzzzz..
Dak Kakak dengan dak Adik masih lagi kat luar rumah.. main dengan kengkawan..




psstt: Sangat santai bila mana aku dapat tengok  cerita yang aku suka kat tv..




7 comments:

Ann Ishak said...

geramnya tengok ketak2 kat tangan tu, macam nak gigit2 je :)

Tinta Lana said...

Salam.

Aaa..cerita apa tu kak.. hehehe

Gee Lion said...

memang santai kak aiza.. siap tergolek2 lagi saya kat ruang tamu ni haa.. hehe.. comelnyer dak ni tidur.. =)

azieazah said...

Seronoknya jadi budak. Ada orang mandikan.hehehe

t.a.t.a said...

takut² jugak kalau ada gambar nampak bird dia. hahaha.


k azie, orang tua pun ada jugak yang orang mandikan.

msredcheesecake said...

seronok weekend main ngan ank kat umah...

UmmuAidan-Arissa said...

mmg nampak segar tul dak nuha lps mandi..tambah2 dapat sebotol susu..begitu nyenyak sekali...:)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...