Followers Remaja Purba

Thursday, January 30, 2014

Cuti-cuti Malaysia di Musim Perayaan




  • Hari ni hari terakhir bekerja sebelum cuti panjang..
  • Selain dari Cuti-cuti Malaysia di musim perayaan..  aku turut bercuti dari berblogging.. berfesbuk.. berchit-chat..
  • Sebab..
  • Tempat yang aku nak pergi ni sangat terhad liputan telekomunikasinya..
  • #Sesekali jauh dari kemudahan teknologi..
  • Dak Kakak, dak Adik dengan dak Nuha pun tak tahu lagi esok dorang nak pergi mana.. yang dorang tau, nak balik kampung.. kihkihkih..


Selamat Menyambut Tahun Baru Cina bagi yang meraikannya..





psstt: Moga apa yang dirancang berjalan dengan baik hendakNYA..




15 comments:

cahayahidupku.blogspot.my said...

Selamat bercuti Aiza... berhati-hati dijalanraya :)

Kakcik Seroja said...

Selamat bercuti dan berhujung minggu, Ina. :)

Mia Kassim said...

Selamat bercuti2 Malaysia!

Kamsiah yusoff said...

selamat bercuti..blk nanti tentu byk idea utk dikongsi disini

Anum said...

selamat bercuti

Unknown said...

selamat becuti kak hehe fae plak dah penat bercuti huhu (menganggur)

Dr K said...

seminggu ke cuti? :)

amirah said...

selamat bercuti ai...bestnyaa dpt release tension

Gee Lion said...

selamat bercuti kak aiza.. =)

Tie HT said...

nak pergi ke mana tuuu
selamat bercutii :)

t.a.t.a said...

InsyaAllah. selamat bercuti.

AtieYusof said...

Selamat bercuti2... moga semuanya dipermudahkan...:)

Tinta Lana said...

Assalamualaikum.

Cuti panjang tu..berapa panjang kak,hehe. Bestnya..saya dah mula bekerja ni. Lemau limau je rasa badan hari isnin ni,wehehe

logorithm said...

I tengah bercuti lagi nih... ;-)

Umm AA said...

Patutlah sunyi..rupanya big cuti2 nyer projek yer..hehe

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...